سرلشکر جعفری:

عربستان خائن در مسیر اسرائیل حرکت می‌کند/ آل سعود در معرض سقوط است

فرمانده کل سپاه گفت: امروز عربستان خائن پا جا پای اسرائیل صهیونیست گذاشته است و هرچه زمان می‌گذرد ما شاهدیم که دست مخالفین انقلاب اسلامی در حال رو شدن است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛  سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه در ششمین جشنواره علمی تحقیقاتی علوم پزشکی سپاه که در مسجد جامع دانشگاه بقیة‌الله(عج) برگزار شد اظهارداشت:  پیشرفت علمی باید اسلامی باشد و اگر غیر از این باشد، در مسیر انقلاب اسلامی و اهداف آن نبوده است، چرا که منظور ما از علم و پیشرفت علم اسلامی و پیشرفت اسلامی است.

وی ادامه داد: دفاع از پیشرفت و حمایت از حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی یکی از عرصه‌های پاسداری است و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی از دغدغه‌های دفاع است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به لزوم توجه بُعد فراملی و جهانی انقلاب اسلامی یادآور شد: آرمان و هدف غایی انقلاب اسلامی ایجاد تمدن اسلامی است که ما تلاش و پیشرفت‌مان را در مسیر ایجاد تمدن اسلامی دنبال می‌کنیم؛ امنیت و سلامت دو بُعد مهم در جامعه اسلامی است که ما باید برای حفظ انقلاب اسلامی و البته به بُعد فراملی آن باید توجه لازم را داشته باشیم.

لازمه پیشرفت علم تلاش جهادی است

وی با بیان اینکه جهاد اصطلاحی عامه است، افزود: منظور از جهاد تنها دفاع نظامی و مقابله سخت نیست، چرا که جهاد فرهنگی، جهاد در عرصه‌های سیاسی و جهاد علمی با حرکت جهادی نیز بسیار مهم است و ما باید به آن توجه لازم را داشته باشیم.

فرمانده کل سپاه مشکلات مالی و بودجه‌ای را در مسیر تحقق اهداف علمی انقلاب اسلامی واقعیت دانست و در عین حال گفت: ما باید با روحیه و حرکت جهادی مشکلات را رفع کنیم.

سرلشکر جعفری ادامه داد: بُعد بیرونی انقلاب اسلامی که همان ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی است، به خوبی پیش رفته است و البته نقش ما و مردم مقاومت در مقابل زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های دشمن است.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه در مراحل اول انقلاب شاهد درگیری‌های دفاعی و امنیتی بودیم و اکنون در دهه پیشرفت اسلامی هستیم، تاکید کرد: اکنون نوبت و زمان ثمره انقلاب اسلامی در حوزه علم و پیشرفت اسلامی بوده که لازمه آن تلاش و حرکت جهادی است چرا که بدون حرکت جهادی اهداف ما محقق نخواهد شد.

عربستان خائن پا جای پای اسرائیل صهیونیست گذاشته است

سرلشکر جعفری در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: امروز عربستان خائن پا جا پای اسرائیل صهیونیست گذاشته است و هرچه زمان می‌گذرد ما شاهدیم که دست مخالفین انقلاب اسلامی در حال رو شدن است.

هدایت‌های تعیین‌کننده مقام معظم رهبری

فرمانده کل سپاه پیروزی‌های انقلاب اسلامی در بُعد جهانی و فراملی را مرهون هدایت‌های تعیین‌کننده مقام معظم رهبری دانست و عنوان داشت: هر روز شاهد تقویت بُعد بیرونی انقلاب اسلامی و افزایش قدرت جمهوری اسلامی هستیم که این با نصرت الهی و لطف خداوند بوده است.

آل سعود در معرض اضمحلال و سقوط است

وی خاطرنشان کرد: آل سعود در معرض اضمحلال و سقوط است و تحلیلگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از این موضوع سخن گفته‌اند که امیدواریم این مهم محقق شود.

فرمانده کل سپاه پیروزی‌های انقلاب اسلامی با یادآوری حمله رژیم سعودی به یمن تأکید کرد: عربستان با پررویی، بی‌شرمی، وقاحت و زیر پا گذاشتن تمام اصول اسلامی به یک کشور مسلمان که به‌دنبال نفی نظام سلطه و استقلال است حمله کرده و بدون هماهنگی با جاهای دیگر، آنجا را بمباران می‌کند. اگر ملاحظاتی برخی مسئولان ما دارند و حرفی نمی‌زنند به‌خاطر مقاطع گذشته است که این (ملاحظات) باید شکسته شود چرا که آنها با بمبارانی که انجام دادند ملاحظات را شکستند.

سرلشکر جعفری تسلط مردم یمن بر کشورشان را اتفاق مهم و تعیین‌کننده دانست و پیش‌بینی کرد که ان‌شاءالله موج بعدی این اتفاقات منجر به سقوط آل سعود خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مدافعان حرم
۲۱:۳۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
دوست داریم سردار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
آل سعود ننگ حکومت های منطقه است . همه کشور های منطقه باید رفتار های خیانت بار آل شیطان در منطقه را محکوم کنند .
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۴:۲۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
درود بر سرلشکر جعفری.بخدا قسم سرلشکر حاضریم دستور بدی تا عربستانو با خاک یکسان کنیم.
باید مقابل ظالم وایساد با سر کج کردن چیزی درست نمیشه.دوس داشتم پشت تلویزیون به عربستان اولتیماتیوم میدادی
Iran (Islamic Republic of)
عاشق ایران
۱۲:۵۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
آفرین سردار سید علی.....
ما با ولایت زنده ایم.....تا زنده ایم رزمنده ایم
آخرین اخبار