جایزه افتخاری لیگ برتر به جرارد و لمپارد رسید + مصاحبه‌ها

جایزه افتخاری لیگ برتر انگلیس به فرانک لمپارد و استیون جرارد رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه مراسم جایزه بهترین بازیکن حرفه ای این فصل لیگ برتر انگلیس، فرانک لمپارد بازیکن باشگاه منچستر سیتی و استیون جرارد کاپیتان باشگاه لیورپول رسید.

استیون جرارد این فصل از لیگ انگلیس جدا میشود و راهی لیگ MLS و تیم لس آنچلس گالکسی می شود در حالیکه فرانک لمپارد نیز در همین زمان به تیم تازه تاسیس نیویورک سیتی می پیوندد.

جایزه افتخاری لیگ برتر به جرارد و لمپارد رسید + مصاحبه‌ها
 
*جرارد: تلاش‌های بچگی‌ام به ثمر نشست/لمپارد در بالاترین سطح جهغان جای دارد

استیون جررارد کاپیتان باشگاه لیورپول لمپارد را یک بازیکن در سطح کلاس‌ جهان خواند و جایگاه فعلی خود نیز ابراز رضایت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپرت میل، استیون جرارد کاپیتان باشگاه لیورپول موفق شد به همراه فرانک لمپارد بازیکن منچسترسیتی‌ به جایزه افتخاری بهترین بازیکن حرفه ای لیگ انگلیس دست یابد.

استیون جرارد در این خصوص گفت: من و لمپارد در تیم ملی انگلیس برای مدت طولانی بازی کرده‌ایم، من واقعا یک تشویق بزرگ به او بدهکارم چرا که او بازی فوق العاده ای دارد ودر باشگاه چلسی هم که مدت زیادی حضور داشت توانست فصول درخشانی را سپری کند. او یک بازیکن تمام عیار است و جایگاهش در بالاترین نقطه کلاس جهانی است. من هم به شخصه از گرفتن این جایزه خوشحالم، از بچگی تلاش کردم تا به این جا رسیدم، زندگی فوتبالی من آکنده از نقاط تیره و روشن است، اما به هر حال فکر می‌کنم تا اندازه زیادی خوش شانس بوده‌ام. من آرزوی زیادی داشتم تا بتوانم روزی در لیورپول و تیم ملی انگلیس بازی کنم خیلی خوشحالم که این رویا رنگ حقیقت گرفت و هم اکنون بسیار خوشحالم که در این  جایگاه حضور دارم.

گفتنی است: فرانک لمپارد و استیون جرراد تابستان سال گذشته به طور همزمان پس از سپری کردن 220 حضور در تیم ملی انگلیس از حضور در عرصه ملی خداحافظی کردند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار