برگزاری جشن ازدواج زوج‌های جوان در نجف و کربلا/ پرداخت هزینه‌ها مانند زائران دیگر

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: زوج‌های جوانی که متقاضی تشرف به عمره بودند می‌توانند به دفاتر حج و زیارت استان مراجعه و زمان و نوع اعزام خود را به عتبات مشخص کنند و در نجف و کربلا جشن ازدواجشان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران محسن نظافتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح جزئیات اعزام زوج‌های جوانی که متقاضی تشرف به عمره بودند به عتبات گفت: از آنجایی که آخرین ثبت‌نام تشرف به عتبات در بهمن‌ماه صورت گرفت و اعزام‌ها از تاریخ 21 اسفند شروع و تا 25 خرداد ادامه دارد اما به دلیل مصوبه سازمان حج و زیارت مبنی بر تشرف خارج از نوبت زوج های جوان به عتبات ظرفیتی را برای آنها ایجاد کردیم.

وی افزود: زوج های جوانی که متقاضی تشرف به عمره بودند می‌توانند به دفاتر حج و زیارت استان مراجعه کنند و زمان اعزام و نوع اعزام اعم از زمینی و هوایی را انتخاب کنند و پس از اینکه تعدادشان به حد نصاب رسید کاروانشان تشکیل و عتبات مشرف می‌شوند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تمام مراسم‌هایی که در مکه و مدینه برای زوج‌های جوان برگزار می‌شد در سفر به عتبات نیز برگزار می‌شود، گفت: این طرح حتی بعد از شروع دوباره اعزام‌ها به عمره در عتبات انجام می‌شود. همچنین هزینه پرداختی آنها مانند دیگر زائران است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ازدواج ، اعزام ، عتبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار