مدير کل امور مالياتی استان کردستان اعلام کرد:

برقراری عدالت مالياتی در راستای تحقق شعار سال

مدير کل امور مالياتی استان کردستان گفت:مسئولين و کارکنان لازم است با اهتمام جدی و احساس مسئوليت و دقت بيشتر، در مسير تحقق شعار سال يعنی «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» گام بردارند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه مالیاتی کشور،مدير کل امور مالياتی استان کردستان، برقراری عدالت مالياتی را گامی اساسي در راستای تحقق شعار سال عنوان کرد.

عليرضا الوندی اظهار داشت: مسئولين و کارکنان لازم است با اهتمام جدی و احساس مسئوليت و دقت بيشتر، در مسير تحقق شعار سال يعنی «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» گام بردارند.

 وی افزود: با اجراي اين شعار در راستای منويات مقام معظم رهبری، اهداف سازمانی پيش بينی شده نيز محقق خواهد شد و امروز با توجه به اهميت بيش از پيش ماليات و افزايش سهم آن در بودجه کشور، لازم است همه مسئولان و نهادهای دولتی و حکومتی از امر تحقق درآمدهای مالياتی حمايت کنند.

وی تحقق شعار سال را مستلزم احساس همدلی بيشتر مسئولين دانست و اضافه کرد: رويکرد اداره امور مالياتی استان کردستان به سمت قانون محوری بيشتر و اصلاح روند سنتي بررسي پرونده‌ها است که سبب تحقق و رعايت عدالت مالياتی می گردد.

 مدير کل امور مالياتی استان کردستان گفت: احساس همدلی می‌تواند عدالت مالياتی را در پی داشته باشد و متعاقباً عدالت اجتماعی و اتحاد، انسجام و همدلی و همزبانی بيشتری ميان اقشار مردم بوجود می آورد.

 الوندي در خاتمه ،کارکنان اداره کل امور مالياتي استان کردستان را به اهتمام و تلاش صادقانه و همدلی بيش از پيش دراين زمينه فراخواند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار