سلیمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حادثه پالایشگاه شازند اراک تلفات جانی نداشت/ حال یک نفر وخیم اعلام شده است

سخنگوی پالایشگاه شازند اراک گفت: صبح امروز به دلیل نشتی گاز در واحد 18 تصفیه گاز و آمین 5 نفر از کارکنان آن دچار گاز گرفتگی شدند که در این حادثه تلفات جانی گزارش نشده است.

عباس سلیمانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص حادثه در این پالایشگاه اظهار داشت: کارکنان پالایشگاه صبح امروز مشغول تعمیرات و اورهال جدیدی در این پالایشگاه بودند که  صبح امروز به دلیل نشتی گاز در واحد 18 تصفیه گاز و آمین 5 نفر از کارکنان آن دچار گاز گرفتگی شدند.

سخنگوی پالایشگاه شازند اراک تصریح کرد: در این حادثه تلفات جانی نداشتیم هم اکنون این 5نج نفر به بیمارستان امام علی منتقل شدند و حال یک نفر از مصدومان حادثه وخیم اعلام شده است.
 
پالایشگاه شازند اراک پیچیده‌ترین و به روزترین پالایشگاه کشور محسوب می‌شود و بنزین یورو 4 توزیع شده در کلانشهرهایی مانند تهران و کرج را تامین می‌کند در یک سال اخیر هر دو یا سه ماه دچار حادثه شده است. چنانکه چندی پیش در جریان حادثه‌ای در یکی از واحدها یکی از توربین‌های گازی این پالایشگاه به طور کامل خرد شد و تولید نیمی از بنزین یورو 4 این پالایشگاه متوقف شد. در ابتدای سال جاری نیز یکی از کمپرسورها دچار آسیب شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار