رستمی: سابقه مرادی در سطح داخلی و بین المللی مشخص است

ملی پوش وزنه برداری در خصوص انتخابات وزنه برداری گفت: علی مرادی فردی است که 12 سال در کنفدراسیون آسیا مدیر قوی بودند و در فدراسیون ایران هم سوابقش مشخص است.

رستمی: سابقه مرادی در سطح داخلی و بین المللی مشخص استکیانوش رستمی، در حاشیه انتخابات وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم علی مرادی در زمان ریاستش دوران خوبی را برای وزنه برداران و فدراسیون ایجاد کند که دیگر این رشته‌ دچار هیچ‌گونه حاشیه‌ای نشود و باعث شود بسیاری از وزنه‌برداران  از ورزش خداحافظی کنند.

وی در خصوص خواسته‌های وزنه‌برداران از مرادی بیان کرد: طباطبائی که سرپرستی را برعهده گرفت عملکرد بسیار خوبی داشت و در وزنه‌برداران روحیه بالایی به وجود آورد.

من به شخصه کسی بودم که می‌خواستم وزنه‌برداری را کنار بگذارم اما طباطبائی با انگیزه‌ای که ایجاد کرد کاری که تمرینات خودم را از سر بگیرم، امیدوارم مرادی از طباطبائی هم بهتر باشد و فضایی ایجاد کند که برای وزنه‌برداران مشکلی ایجاد نشود.

رستمی در پایان با اشاره به مشکلات مالی خاطر نشان کرد: مرادی با توجه به سابقه ای که در سطح داخلی و بین المللی دارد می‌تواند اسپانسر‌های خوبی را برای وزنه‌برداری جذب کند که با کنک آنها مشکلات مالی ما حل شود و دغدغه‌های ذهنی‌مان کمتر شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مرادی ، طباطبائی ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار