سینما ویژن رویدادهای اولین جشنواره ی مستقل بین المللی فیلم فجر را به تصویر می کشد

شبکه علم و فرهنگ با برنامه«سینما ویژن» هر روز ساعت 17:10 به بررسی رویدادهای اولین جشنواره ی مستقل بین المللی فیلم فجر می پردازد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه چهار،  "حسن صدخسروی" تهیه کننده برنامه«سینما ویژن» ، از پخش این برنامه در زمان برگزاری اولین جشنواره ی مستقل بین المللی فیلم فجر خبر داد و افزود: این برنامه قصد دارد در طول برگزاری جشنواره مزبور با مسئولین وزارت ارشاد و سینمای ایران در خصوص افق سینمای ایران، فیلمسازان و چشم انداز مسئولین برای پیشرفت های کمی و کیفی تولیدات سینمایی گفتگو نماید.

وی با تاکید بر حضور کارشناس سینمای ایران و جهان در برنامه افزود: بیش از 30 فیلمساز که به بخش مسابقه راه یافته اند، 18 تهیه کننده معتبر خارجی و یکصد خریدار خارجی فیلم های ایرانی، در جشنواره مزبور حضور دارند که سعی می شود با آنها در برنامه سینما ویژن گفتگو نمائیم.

تهیه کننده سینما ویژن از وجود کارگاه های آموزشی و تخصصی نمایش فیلم و جلسات توجیهی بعد از اکران فیلمها خبر داد و افزود: گزارشهایی از این نشست های تخصصی در این برنامه نیز به تصویر کشیده خواهد شد.

"صدخسروی" از پردیس سینمایی پارک ملت به عنوان استودیو تلویزیونی برنامه «سینما ویژن» یاد کرد و افزود:این برنامه که با اجرای علی اسدی و گزارشهای آیدا امیری پخش می شود، گزارشهایی از بازار فیلم ایران را به مخاطبان عرضه می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار