قهرمانی جهانی پینت بال:

میزبانی یک کشور خارجی در موفقیتش تاثیر بسزایی دارد

حامد عاشوری گفت: میزبانی کشورهای اسیایی یا اروپایی در داوری غیر منصفانه و موفقیتشان تاثیر بسزایی دارد.

حامد عاشوری قهرمان مسابقات جهانی پینت بال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیان کرد: در مسابقات جهانی که کشورهای دیگر میزبانی آن را بر عهده می‌گیرند ناخودآگاه داوری غیر منصفانه تاثیر گذار بوده و میزان موفقیت آن کشور را بیشتر خواهد کرد. 

وی در ادامه افزود: 5 ساله به عنوان بازیکن تیم ملی پینت بال فعالیت می‌کنم و در مسابقات برون مرزی هم  حضور داشتیم و در مسابقات آسیایی موفق به کسب مقام اول و در مسابقات جهانی که در مالزی برگزار شد به خاطر میزبان بودن این کشور مقام سومی ار از آن خود کردیم. 

قهرمان مسابقات جهانی پینت بال همچنین تصریح کرد: مسابقات کشورهای آسیایی به دلیل در اختیار داشتن حامی مالی و برگزاری مداوم مسابقات و انجام تمرینات از کیفیت بالایی برخوردار است ما فقط در ایران سالی 3 یا 4 مسابقه برگزار می‌کنیم. 

وی اذعان کرد: با وجودیکه در تیم ملی فعالیت می‌کنم در تمام مسابقات با هزینه خودمان شرکت می‌کنیم. از تمام کشورهای آسیایی، عربی و کشورهای حوزه خلیج فارس به بازیکنان این رشته پیشنهاد شده است و اگر وضعیت به همین شکل ادامه پیدا کند مجبورم به پیشنهاد یکی از این کشورها را قبول کنم و کلاس مربیگری را هم گذرانده‌ام و در حال حاضر به عنوان مربی این رشته هم فعالیت می‌کنم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان ورزش فقط به فوتبال توجه نشان می‌دهند و هیچگونه حمایتی از این ورزش که بسیار مهیج و نشاط آور هم است نمی‌کنند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار