حجت‌الاسلام والمسلمین دعایی در جلسه هم‌اندیشی مدیران رسانه:

صداوسیما عملکرد خوبی در انعکاس اخبار یمن داشت

مدیرمسئول روزنامه اطلاعات در جلسه هم‌اندیشی مدیران رسانه‌ها با اشاره به عملکرد مثبت صداوسیما از اینکه سایر رسانه‌ها نتوانستند در یمن حضور موثری داشته باشند، ابراز تأسف کرد.

صداوسیما عملکرد خوبی در انعکاس اخبار یمن داشتبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین "سیدمحمود دعایی"، مدیرمسئول روزنامه اطلاعات در جلسه هم‌اندیشی مدیران رسانه‌ها در محکومیت جنایات رژیم آل‌سعود علیه مردم مظلوم "یمن" با اشاره به عملکرد مثبت صداوسیما در انعکاس اخبار حوادث این کشور، اظهارداشت: گزارشگر شیرین زبان صداوسیما تنها نماینده رسانه ماست که با زبان عربی هر شب اخبار "یمن" را به اطلاع مردم ایران می‌رساند.

وی ادامه داد: مشابه همین عملکرد را هم دیگر خبرنگار رسانه ملی در "عراق" دارد و شب‌ها از کنار سنگر رزمندگان عراقی لحظه به لحظه اخبار تحولات عراق را گزارش می‌دهد.

دعایی با ابراز تأسف از عدم حضور سایر رسانه‌ها در "یمن" ادامه داد: شاید مصلحت دیده نشد که خبرنگاران سایر بنگاه‌های خبری در یمن حضور داشته باشند که این هم از مظلومیت مضاعف مردم "یمن" است که نشان دهنده آن است این ملت در محاصره کامل قرار دارند.

مدیرمسئول روزنامه اطلاعات در پایان خاطرنشان کرد: البته رسانه‌های ما در داخل فکر می‌کنند به خوبی توانسته‌اند این وظیفه را انجام دهند؛ لکن امیدوارم با گشایش در مسیر ورود خبرنگاران به "یمن" پایگاه‌های رسانه‌ای بتوانند رسالت خود را بهتر انجام دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار