نعیمی در نشست هم اندیشی مدیران رسانه‌ها در محکومیت جنایات عربستان سعودی تاکید کرد

کینه قدیمی آمریکا، رژیم صهیونیستی و آ‌ل سعود نسبت به یمنی‌ها

مدیر مسئول روزنامه عربی زبان "الوفاق" گفت: حتی یک یمنی در هیچ کدام از عملیات تروریستی حضور نداشته و مردم بی گناه این کشور قربانی کینه قدیمی آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود شدند.

کینه قدیمی آمریکا، رژیم صهیونیستی و آ‌ل سعود نسبت به یمنی‌ها
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛ "مصیب نعیمی" مدیر مسئول روزنامه عربی زبان "الوفاق" در جلسه هم اندیشی مدیران رسانه‌ها در محکومیت جنایات عربستان سعودی علیه مردم مظلوم "یمن" که به همت سازمان بسیج رسانه در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) برگزار شد اظهارداشت: رئیس جمهور سابق لبنان یک روز به من گفت که خوش به حالتان که سفیر آ‌مریکا را در کشورتان ندارید من به او گفتم که چطور مگر او به شما دستور می‌دهد؟ و او گفت که سفیر آمریکا هر روز چند دستور به من می‌دهد و به وزرا هم به طور جداگانه دستوراتی می‌دهد.

وی افزود: در "یمن"، القاعده را به جان "انصار الله" انداخته‌اند در حالی که رسانه‌های منطقه و جهان کشته‌های "یمن" را نشان نمی‌دهد.

نعیمی تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی آل سعود یک کینه قدیمی نسبت به یمنی‌ها دارند.

وی ‌گفت: ‌در هیچ کدام از عملیات تروریستی حتی یک یمنی حضور نداشته است.

مدیر مسئول روزنامه عربی زبان "الوفاق" خاطرنشان کرد: یمنی‌های بی گناه در این جنایات عربستان سعودی، مظلومانه کشته می‌شوند در حالی که قربانی توطئه خائنانه سرمایه دارانی شده‌اند که در رسانه‌های منطقه به گرفتن پول از سعودی‌ها در مقابل این جنایات سکوت کرده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار