مایک شوماخر جا پای پدر می‌گذارد

پسر 16 ساله‌ی مایکل شوماخر چند روز گذشته جزء بیست نفر برتر مسابقات فرمولا 4 شد و نیکی لائودا در این رقابت‌ وی را همراهی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، مایک شوماخر جوان، رانندگی را از کارتینگ شروع کرد وی تا فصل گذشته در رده‌ی دوم جدول مسابقات کارتینگ جهانی حضور داشت و بعد از پیشرفت‌های چشمگیری که در عرصه‌ی اتومبیلرانی داشت به رقابت‌های فرمولا 4 پیوست. 
شوماخر شانزده ساله این هفته در سری مسابقات فرمولا4 که در آلمان برگزار شد توانست نفر نوزدهم جدول رده بندی رقابت‌ را از آن خود کند. 

در این رقابت مایک برای اولین بار بعد از نام خود از فامیلی مادرش استفاده کرد تا توجه کمتری را نسبت به خود در مسابقه جلب کند. 

نیکی لائودا در مورد وی گفت:  به تماشای این رقابت رفتم تا او را از نزدیک تماشا کنم، مایک آینده‌ی روشنی دارد و می‌خواهم مانند پدرش روی او سرمایه گذاری کنم. چیزی نمانده که مایک شوماخر به فرمول یک بیاید و جای خیلی‌ها را بگیرد. 

وی افزود: مایک شوماخر از هفت سالگی رانندگی را شروع کرده است و تعجب نمی‌کنم از 38 اتومبیل وی نفر 19 جدول شود. به هر حال او پسر شوماخر است و استعداد پدرش در خونش جریان دارد. 

لائودا در آخر خاطر نشان  کرد: لازم به ذکر است که مشهوریت در رقابت‌ها اهمیت دارد اما لازمه‌ی موفقیت نخواهد بود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار