باقری:

گله و شکایتی ندارم / با تصمیم خودم در انتخابات حاضر شدم

سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری گفت: تصمیم گرفتم در انتخابات شرکت کنم، طبیعی است که یک نفر انتخاب می‌شود و علی مرادی رای را کسب کرد و من به وی تبریک می گویم.

گله و شکایتی ندارم / با تصمیم خودم در انتخابات حضور پیدا کردمکورش باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: من با انتخاب خودم حضور پیدا کردم در انتخابات و بالاخره در هر مجمعی طبیعی است که یک نفر پیروز شود و این  بار علی مرادی توانست رای بیاورد. 
به هر حال باید برنامه‌های مرادی را ببینیم و بعد در موردش اظهار نظر کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا نزدیکی شما با رضازاده به ادامه همکاری شما با وزنه برداری و ارتباط با علی مرادی لطمه می‌زند بیان کرد: من حدود یک سال و نیم که در فدراسیون نیستم بنابرین تفاوتی نمی‌کند که چه کسی رئیس فدراسیون شود و آرزوی قلبی ما موفقیت وزنه برداری است چه رضازاده حضور داشته باشد و چه حضور نداشته باشد. به هر حال نتایج عملکرد رضازاده مشخص است و امیدوارم  این  موفقیت‌ها ادامه داشته باشد. 

باقری در پایان خاطر نشان کرد: من نه از کسی گله دارم و نه اعتراضی دارم و این مسائل طبیعت ورزش است به هر حال مجمع انتخاباتی تصمیم گرفته به مرادی رای بدهد و ما به نظر مجمع احترام می‌گذاریم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: وزنه ، تیم ، باقری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار