معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

طرح تعریض بزرگراه شهید حکیم حد فاصل اشرفی‌اصفهانی تا اباذر

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت: با هدف روان‌سازی تردد و کاهش حجم ترافیک طرح تعریض بزرگراه شهید حکیم حد فاصل اشرفی‌اصفهانی تا اباذر در دستور کار قرار گرفت.

ولی نجاتی، معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به تعریض بزرگراه شهید حکیم در غرب تهران اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم ورود خودروها و محدود بودن ظرفیت ترافیکی منطقه، پس از مطالعات ترافیکی صورت گرفته طرح تعریض بزرگراه شهید حکیم به عنوان یک راه حل در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: به منظور بهسازی کارکرد شبکه بزرگراهی طرح تعریض بزرگراه شهید حکیم با اجرای طرح و افزایش ظرفیت عبوری بخشی از بار ترافیکی بزرگراه کاهش می‌یابد.

نجاتی تصریح کرد: با توجه به افزایش حجم ورود خودروها و محدود بودن ظرفیت ترافیکی منطقه، پس از مطالعات ترافیکی صورت گرفته طرح تعریض بزرگراه شهید حکیم به عنوان راه‌حل در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طرح تعریض باند شمالی بزرگراه حکیم حد فاصل اشرفی‌اصفهانی تا خیابان سهیلی قهرودی پیش‌بینی شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه همچنین از بازگشایی خیابان سرو به بزرگراه حکیم گفت: با تکمیل طرح خیابان سرو از حالت جزیره خارج شده و دسترسی به بزرگراه فراهم می‌شود و در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: به منظور بهسازی کارکرد شبکه بزرگراهی طرح تعریض بزرگراه شهید اشرفی‌اصفهانی تا خیابان اباذر طراحی و در دست اجرا قرار دارد.

نجاتی تأکید کرد: طرح تعریض باند شمالی بزرگراه حکیم حد فاصل اشرفی‌اصفهانی تا خیابان سهیلی قهرودی پیش‌بینی شده است.


معاون شهردار منطقه 5 در پایان گفت: این نقطه از بزرگراه یکی از گلوگاه‌های ترافیکی در بزرگراه حکیم است که با اجرای طرح و افزایش ظرفیت عبوری بخشی از بار ترافیکی بزرگراه کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار