ابراهیمی: قلعه نویی را من از نازی‌آباد کشف کردم

ناصر ابراهیمی سرمربی اسبق تیم پرسپولیس گفت: امیر قلعه نویی و آندرانیک تیموریان را من به فوتبال معرفی کردم.

ابراهیمی: قلعه نوعی را من از نازی‌آباد کشف کردممربی اسبق تیم پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: مشکلات مربوط به امسال نیست، این بی انضباطی‌ها ریشه در چند سال اخیر ندارد. وقتی که پیشکسوتان پرسپولیس از این تیم فاصله گرفتند، مدیران غیر فوتبالی به پرسپولیس آمدند و راه را بر این مشکلات باز کردند، دیگر توقعی نمی‌توان داشت که وضعیت بهتر از این باشد.

وی در ادامه افزود: زمانی که در آن سال‌ها مرحوم خطیب را تحت فشار گذاشتن و ما از این تیم رفتیم می‌دانستیم این حاشیه‌ها روزی سراغ پرسپولیس خواهد آمد.

ابراهیمی در مورد اعتراض پیام صادقیان به نیمکت نشینی و اخراج از تیم ابراز داشت:همه‌ی بزرگان فوتبال روزی نیمکت نشین بودند علی کریمی هم روزی روی نیمکت پرسپولیس نشست و بعدها در سطح اول اروپا توپ زد پس این بازیکنان هم باید طاقت نیمکت نشینی را داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد علت عدم نتیجه‌گیری برانکو در پرسپولیس اعلام داشت: من از اول هم گفتم برانکو مربی کار بلدی نیست و مربی‌گری را در ایران یاد گرفته است و نمی‌تواند به درد پرسپولیس بخورد.

وی در پایان درباره مزایده سوم پرسپولیس و استقلال گفت: فکر نمی‌کنم بخش خصوصی به راحتی زیر بار خرید این دو تیم ضرر‌ده برود و این مزایده هم بدون خریدار باقی می‌ماند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، سابق ، قلعه نوعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
شاید برانکو مربی بزرگی نباشد ولی در مقابل شما آقای ناصر ابراهیمی مانند یک فیلسوف است .در ضمن کشف شما از نازی آباد طلا نبوده و به جز تفرقه انداختن در فوتبال ایران حاصلی نداشته است.
آخرین اخبار