رستگار: حقوق ملی پوشان نزدیک به مسابقات بین المللی افزایش می‌یابد

محمد علی رستگار رئیس فدراسیون جودو گفت: میانگین حقوق ملی پوشان یک میلیون تومان است و با توجه به مدال‌های بین المللی افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران محمدعلی رستگار رئیس فدراسیون جودو در نشست خبری در میان اصحاب رسانه اظهار داشت: با توجه به اهمیت کسب سهمیه المپیک برای جودو، ما تلاش زیادی در این راستا انجام داده‌ایم و تا کنون یک سهمیه با توجه به امتیازات کسب شده استعدادهای زیادی که ما در این رشته داریم امیدواریم 3 سهمیه در المپیک کسب کنیم.

رستگار در پاسخ به سوالی در مورد از دست رفتن یک کرسی از ایران در مجامع بین المللی گفت: بنده از آقای نصیرنژاد خمایت‌های لازم را انجام دادم و هم به صورت مکتوب و هم در سفرم به کویت درخواست حضور آقای نصیرنژاد را فدراسیون آسیا را مطرح کردم و با هیئت اجرایی رایزنی‌هایی را داشتیم.

وی همچنین اضافه کرد: در خصوص مبارزه با دوپینگ، فدراسیون ما پیشرو بوده و این از عملکرد خوی فدراسیون جودو است.

رستگار در خصوص جدایی میخانی از فدراسیون ابراز داشت: ایشان مشغله‌هایی داشتند که قبل از عید ابراز داشتند و ما با استفاده ایشان موافقت کردیم و به زودی برای تیم ملی نوجوانان تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: امیر قاسمی نژاد به یک وزن بالاتر برده شد تا بتواند سهمیه المپیک را به دست آورد و این تغییر وزن به دلیل حضور دو ورزشکار در یک وزن بوده است.

رئیس فدراسیون جودو در مورد وضعیت مالی اعضای تیم ملی ابراز داشت: در این مدت زمانی که ما سکان فدراسیون را در دست گرفتیم به ملی پوشان حقوق پرداخت کردیم و این بسته به مدالی که گرفته‌اند و اینکه در چه سطحی هستند متفاوت است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما در فدراسیون به دنبال وفاق و همدلی هستیم که این موضوع تا حدودی محقق شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: رستگار ، جودو ، حقوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار