در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری

ملیت عبدالزهرا ایرانی اعلام شده بود؟!/ کریمی، محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران

برنامه نود این هفته از ساعت 22:32 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 1:54 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران برنامه نود این هفته از ساعت 22:32 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال مسابقه پیامکی این هفته به محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران اختصاص یافته بود.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

خداداد عزیزی - علی کریمی و فرهاد مجیدی جزو گزینه های محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران بودند.

ملیت عبدالزهرا ایرانی اعلام شده بود؟!/ کریمی، محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران

خداداد افشاریان کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود.

گزارشی از دیدارهای نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا پخش شد.

با مشخص شدن تکلیف سرمربی تیم ملی و باقی ماندن کارلوس کی روش آنالیزی درخصوص لزوم جوان گیری و تغییر در ترکیب بازیکنان تیم ملی پخش شد.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

تفاوت برخورد بازیکنان با تماشاگران و هواداران در ایران و اروپا مورد بررسی قرار گرفت که طی آن برخورد مناسب بازیکنان اروپایی با هواداران به تصویر کشیده شد و در مقابل رفتار زشت خانزاده مدافع پرسپولیس با یک هوادار در جریان سفر این تیم به قطر پخش شد.

گزارشی آماری از لیگ قهرمانان آسیا، سپس جدول لیگ برتر و همچنین گلزنان لیگ ارائه شد.

گزارش تقویم نود  پخش شد که به مرور اتفاقات نوستالژیک فوتبال مصادف با هفته جاری پرداخته شده بود. از اتفاقات این هفته " 4 اردیبهشت ماه هفتاد و پنجمین سالگرد آغاز به کار رادیو" است.

پس از پخش تقویم عادل فردوسی پور درگذشت عزیز اصلی دروازه بان پیشکسوت پرسپولیس و حجت اله خطیب سرپرست سابق فدراسیون کشتی و مدیرعامل پرسپولیس را تسلیت گفت.

تصاویری از دیدار تیم های سپاهان - راه آهن ، پیکان - تراکتورسازی به همراه حوشی و صحبت های مربیان و بازیکنان تیم ها پخش شد.

نتایج و نکات هفته بیست و هفتم به تصویر کشیده شد.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

بنا بر خواسته خداداد افشاریان از عادل فردوسی پور مبنی بر تعداد شرکت وی در مسایقه پیامکی برنامه نود، فردوسی پور اظهار داشت از 360 برنامه در 237 مسابقه پیامکی برنامه نود شرکت کرده است.

گزارشی مفصل از دیدار تیم های استقلال و پدیده مشهد به همراه صحبت های بازیکنان، مربیا و مسئولان و همچنین حواشی این دیدار پخش شد که طی آن بازیکنان استقلال از جمله عمران زاده، بیک زاده و عنایتی از شعارهای هواداران علیه استقلال ناراحت بودند و عمران زاده اظهار داشت پیشنهادات خیلی خوبی داشته ام ولی باز هم در استقلال مانده ام و طی این مدت مبالغی کمتر از مبلغ قراردادم را دریافت کرده ام و با این وجود ما را بی غیرت می نامند!

داوری سه دیدار پخش شده توسط افشاریان مورد بررسی قرار گرفت.

گزارشی از رادیو ورزش پخش شد که طی آن گویندگان و مجریان رادیو ورزش به صحبت پرداختند.

مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو میهمان برنامه نود بود. وی درباره فعالیت خود گفت:  9 آذر 1345 استخدام صدا و سیما شده و تاکنون در رادیو و تلویزیون به عنوان گوینده و مجری مشغول به کار هستم. از سال 1360 در رادیو و بخصوص رادیو ورزش گویندگی می کنم. اولین گزارشگر سوارکاری، تنیس، اتومبیلرانی، گزارشگر والیبال و فوتبال هستم. وی اظهار داشت: بجز کشتی باقی رشته ها را گزارش کرده ام.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + تصاویر

وی در صحبت های خود از نحوه جذب مخاطب در رادیو سخن گفت و عنوان کرد: اکنون با گذشته خیلی فرق کرده است، بطوری که با کوچکترین اشتباه ، مخاطب با برنامه تماس گرفته و اشتباه ما را گوشزد می کند و باید خیلی مراقب اجرا باشیم.

وی در خصوص رادیو ورزش گفت: این رادیو 16 سال است که تاسیس شده و طی این مدت برنامه های زیادی را اجرا کرده ام و خاطرات زیادی در این رادیو دارم. مخاطبان رادیو ورزش انتظار دارند ما تمام مسابقات و رویدادهای ورزشی را بطور زنده گزارش کنیم و ما نیز تلاشمان بر این است تا خواسته مخاطبان اجابت شود.

عکسی از اسکویی، اینانلو و گلبن به نمایش گذاشته شد که شباهت این سه پیشکسوت عرصه اجرا و گویندگی جالب توجه بود.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + تصاویر

اسکویی در خصوص خاطرات خود در مدت زمان حضور در رادیو و تلویزیون اظهار داشت: خب خیلی ها وقتی من را می بینند می گویند صدایتان اصلا به چهره تان نمی خورد.یک بار در تاکسی بودم و پشت چراغ قرمز.یک تاکسی دیگر هم کنار ما بود.راننده بغلی کلی از من تعریف کرد و گفت که عاشق صدای بنده است.جالب اینجاست که وقتی چراغ سبز شد آن راننده به من گفت،خداحافظ آقای ارمنده!

گزارش نود تا نود پخش شد که طی آن اتفاقات هفته اخیر فوتبال ایران به تصویر کشیده شده بود. اظهار نظر مسئولان سایپا در خصوص داوری و برخی مسایل پیش آمده در لیگ بسیار جالب توجه بود. یکی از مسئولان این باشگاه اظهار داشت اگر این اتفاقات پیش نمی آمد ما در صدر جدول بودیم.

گزارشی از دیدار تیم هی فولاد - ذوب آهن پخش شد.

گزارش ایران 90 این هفته به استان یزد اختصاص یافته بود که طی آن پیشکسوتان فوتبال یزد در مورد وضعیت فوتبال این استان صحبت می کردند. در این گزارش بادگیرها و نخل معروف یزد به تصویر کشیده شد.

گزارشی از مرحوم عزیز اصلی دروازه بان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پخش شد. وی از ستارگان فوتبال ایران در دهه 40 بود. اصلی سوم اردیبهشت 94 دار فانی را وداع گفت.

گزارشی کامل از دیدار تیم های سایپا و پرسپولیس به همراه حواشی و صحبت های بازیکنان، مربیان و مسئولان دو تیم پخش شد.

گزارشی از مراسم درگذشت مرحوم حجت اله خطیب پخش شد که توسط باشگاه خبرنگاران تهیه شده بود که طی آن مسئولان ورزشی و ورزشکاران مطرح رشته های مختلف در مورد شخصیت مرحوم خطیب صحبت می کردند.

عادل فردوسی پور از اینکه بازیکنان پرسپولیس بازوبند مشکی به خاطر درگذشت عزیز اصلی و حجت اله خطیب نبستند انتقاد کرد که باشگاه پرسپولیس پاسخ داد کسی که قرار بود بازوبند ها را بیاورد فراموش کرده!

فردوسی پور در خلال برنامه ها در صحبت کوتاهی در خصوص عبدالزهرا، بازیکن دوپینگی عراقی الاصل کرد که گویا وی به فیفا ایرانی الاصل معرفی شده است و عنوان کردتماسهای برنامه نود برای برقراری ارتباط تلفنی با رامین طباطبائی قائم مقام و دبیر ستاد مبارزه با دوپینگ بی نتیجه مانده و وی جواب تلفن خود را نمی دهد. گویا فیفا بدلیل این اشتباه محرومیتی برای عبدالزهرا در نظر نگرفته و در نتیجه بازی ایران و عراق تجدید نظر نکرده است.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری

داوری دیدار تیم های سایپا و پرسپولیس مورد بررسی قرار گرفت.

حسین خوش نظر سرپرست تیم سایپا روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد داوری های لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم ما خیلی مظلوم واقع شده و از داوری ضربات زیادی را متحمل شده است و اگر این مشکلات داوری بوجود نمی آمد جایگاهمان خیلی بالاتر از حال حاضر بود.

وی ادامه داد: اگر ما از این بازی ها 5 امتیاز دیگر می گرفتیم وضعیت مان خیلی بهتر از این بود.

گزارشی از ورزشگاه تازه ساخت یاسوج پخش شد که طی آن به معرفی این ورزشگاه پرداخته شده بود.

گزارشی از آنالیز تیم های مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتبال پخش شد که طی آن تقاط ضعف و قوت تیم ها مورد بررسی قرار گرفته شده بود.

صحنه هایی از دیدار تیم های نفت تهران - ملوان ، نفت مسجد سلیمان - استقلال خوزستان، گسترش فولاد - صبای قم به همراه مصاحبه های بازیکنان و مربیان تیم ها پخش شد.

ژاله بهمنی سرپرست تیم فوتبال دختران زیر 14 سال روی خط تلفنی برنامه آمد و در خصوص زلزله 7/9 ریشتری نپال گفت: 3 ساعت پیش از مسابقه دختران زیر 14 سال این زلزله رخ داد و شکر خدا با کمک تیم اعزامی به این مسابقات خیلی سریع بازیکنان و دختران را به سمت چمن ها هدایت کردیم و مشکلی برای هیچ یک از بازیکنان بوجود نیامد.

وی همچنین گفت: یکی از مسافران مشکل تنفسی پیدا کرده و علائم حیاتی خود را از دست داده بود و شکر خدا در باند فرودگاه نپال ، توسط پزشک تیم ما احیا شد و به زندگی بازگشت.

بخش دوم ایران نود استان یزد پخش شد.

عملکرد بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ های خارجی
از جمله جواد نکونام، بیت آشور، سردار آزمون و علیرضا حقیقی مورد بررسی قرار گرفت.

سپس گزارشی از تیم فوتسال بانوان پرسپولیس و مشکلات مالی این تیم پخش شد که مسئولان و بازیکنان این تیم طی آن به صحبت پرداختند. البته نژاد فلاخ قائم مقام باشگاه پرسپولیس نیز قول هایی در خصوص پرداخت مبالغ قرارداد بازیکنان و مربیان تیم فوتسال بانوان پرسپولیس داد که باید دید آیا این وعده ها عملی خواهد شد یا خیر؟ این گزارش توسط باشگاه خبرنگاران تهیه شده بود.

گزارشی از لیگ دسته یک و نتایج هفته گذشته این رقابت ها پخش شد.

علی لطیفی سرمربی سابق تیم راه آهن روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: زمانی که این تیم را تحویل گرفتم یک ریال هم نداشتیم، من در تمام طول حضورم در فوتبال هیچ خلافی را مرتکب نشده ام و بدنبال مبارزه با فساد در فدتبال هستم.

صادق درودگر مدیرعامل نساجی قائم شهر روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد اتفاقات پیش آمده در خصوص تیم مس کرمان توضیحاتی ارائه داد. وی در بخشی از صحبت های خود گفت: اتفاقاتی که در این چند هفته افتاده است مشکوک است ، در حقیقت وقتی همه اتفاقات برای یک تیم می افتد باید کمی شک کرد. ما 2 بار به تیم مس اعتراض کردیم و مسی ها در این دو هفته فقط یک امتیاز گرفتند.

بنابر آمار مسابقه پیامکی، در پایان برنامه، 52 درصد به علی کریمی، 33 درصد به فرهاد مجیدی و 15 درصد به خداداد عزیزی رای داده بودند که در نهایت علی کریمی محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران شناخته شد.

ملیت عبدالزهرا ایرانی اعلام شده بود؟!/ کریمی، محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران

برنامه نود این هفته ساعت 1:54 بامداد سه شنبه به پایان رسید.


گزارش از: سید محمد رضا آقایی میر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهند
۰۷:۰۹ ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
می بایست در مورد همه بازیکنان نظر سنجی شود و در محدوده آماری وسیع تری برگزار گردد.
Iran (Islamic Republic of)
سهند
۰۷:۰۸ ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
می بایست در مورد همه بازیکنان نظر سنجی شود و در محدوده آماری وسیع تری برگزار گردد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۰۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
این سه نفر منتخبین نظرسنجی های اولیه بودند که از بین محبوترین های پرسپولیس،استقلال و سایر بازیکنان بالا اومده بودند.
Iran (Islamic Republic of)
سیفعلی
۲۱:۰۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
خیلی خوشحال شدم که علی کریمی محبوبترین بازیکن بیست سال اخیر شد واقع حقش بود و بهش از صمیم قلب تبریک میگم.
Iran (Islamic Republic of)
lمسلم
۱۳:۲۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
چرا علی دایی و عابد زاده تو این لیست نبودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برنامه نودمشکلی با این دو تا داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Germany
مجتبی
۱۱:۰۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
چرا از اول پیگیری نکردن که هنوز که هنوز ما درگیر این مسیله هستیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۵۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
با سلام
علی دایی
اگه گزینه علی دایی رو اضافه میکردن حتما علی دایی اول میشدن