ظریف در دیدار با آمانو:

اعتبار آژانس در فرایند مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه ١+٥ در معرض آزمایشی جدی قرار دارد

محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیداری کوتاه با یوکیو آمانو مدیر آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای پیرامون مسائل مربوط به همکاری‌های میان کشورمان با آژانس گفتگو و تبادل نظر کرد.

اعتبار آژانس در فرایند مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه ١+٥ در معرض أزمایشی جدی قرار دارد
به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "محمد جواد ظریف" وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیداری کوتاه با "یوکیو آمانو" مدیر آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای پیرامون مسائل مربوط به همکاری های میان کشورمان با اژانس گفتگو و تبادل نظر کرد.

دراین دیدار که درحاشیه برگزاری اجلاس بازنگری معاهده عدم گسترش صورت گرفت اقای ظریف با اشاره به زمینه همکاری‌های مهم فیمابین،بر اهمیت نقش مسئولانه وسازنده آژانس در شکل گیری توافق احتمالی جامع میان ایران و کشورهای ١+٥ تاکید کرد.

وزیر خارجه کشورمان با اشاره به فرصت‌های جاری و پیش رو در جهت تقویت اعتبار و جایگاه آژانس اظهار کرد: اعتبار آژانس در فرایند مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه ١+٥ در معرض آزمایشی جدی قرار دارد و موفقیت در أن نیازمند توجه بیشتر مقامات آژانس و برداشتن گام‌های عملی و جدی در این باره است.

آمانو نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از همکاری‌های سازنده ایران با آژانس و پیشرفت‌های حاصل در مذاکرات هسته‌ای بر آمادگی وجدیت این نهاد بین المللی برای حل و فصل مسائل و ایفای نقشی موثر و بموقع تاکید کرد.

انتهاب پبام/
برچسب ها: ظریف ، مذاکرات ، آمانو ، نیویورک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار