محدوده مرتضوی و رودکی ارزان ترین واحدهای 60 متری را اجاره می دهند

گزارشات میدانی حاکی از آن است که محدوده مرتضوی و خیابان دماوند ارزان ترین نرخ های اجاره را دارند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران این روزها با  نزدیک شدن  به فصل نقل وانتقال مسکن بازار  اجاره پر رنگ تر شده  و مستاجران که سال گذشته می توانستند واحدی را به راحتی رهن کنند این روزها باید به فکر پرداخت اجاره  باشند.

براساس این گزارش با زمزمه های کاهش نرخ سود بانکی  مالکان واحدهای مسکونی میزان رهن را کاهش  و نرخ اجاره بها را افزایش دادند.

 در همین راستا  واحدی 60 متری واقع در منطقه پونک محدوده اشرفی اصفهانی  29 میلیون تومان  دیعه وماهانه 750 هزا رتومان اجاره  گذاشته شده است.

 همچنین واحدی 60 متری  واقع در منطقه امام علی محدوده  پیروزی   5 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 650 هزار تومان اجاره گذاشته شده است.

براساس این گزارش  واحدی 60 متری واقع در منطقه مرتضوی بین نواب و رودکی 10 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 600 هزار تومان اجاره گذاشته شده است.

در همین راستا  واحدی 60 متری  11 سال ساخت واقع در خیابان دماوند  10 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 600 هزار تومان اجاره گذاشته شده است.

 همچنین واحدی  60 متری واقع در منطقه  تهران نو محدوده  خاقانی  15 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 550 هزار تومان اجاره گذاشته شده است.

براساس  این گزارش گزارشات میدانی حاکی از آن است که قیمت های اجاره افزایش 20 درصدی نسبت به سال گذشته داشته و با نزدیک شدن به فصل تابستان قیمت بیش از این نیز افزایش می یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ، رهن ، اجاره ، خرید ، فروش ، مستاجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار