سورپرایز جدید کارگردان «ایران برگر» اواخر اردیبهشت ماه کلید می‌خورد

«مسعود جعفری جوزانی» گفت: به شدت علاقمند به ساختن «کوروش کبیر» هستم اما اگر هزینه‌های آن تأمین نشود یک سورپرایز دارم که اواخر اردیبهشت ماه کلید می‌خورد.

سورپرایز جدید کارگردان «ایران برگر» اواخر اردیبهشت ماه کلید می‌خورد"مسعود جعفری جوزانی" کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران درخصوص فیلم «ایران برگر» گفت: ایران برگر صد درصد در مسیر اصلی صنعت سینمای ایران است و به معنای حقیقی یک فیلم ملی و ایرانی است. 

وی درخصوص علت برگزاری اکران دانشجویی برای «ایران برگر» عنوان کرد: اگر طبقه‌ی فرهیخته‌ی جامعه به خصوص دانشجویان ایران برگر را نمی‌پسندیدند قطعاً آن را آتش می‌زدم زیرا این فیلم برای آنها ساخته شده است. 

کارگران سریال «در چشم باد» تأکید کرد: دلیل میلیاردی شدن ایران برگر مردمی بودن آن است. برای ساخت این فیلم به خود مردم تکیه کردم و حرف دل آنها را زدیم و به هیچ وجه دروغ را چاشنی کار خود نکردیم. 

جوزانی پیرامون کار جدیدش خاطرنشان کرد: من به شدت علاقمند به ساختن فیلم «کوروش کبیر» هستم اما اگر هزینه‌های آن تأمین نشود یک سورپرایز برای اهالی سینما دارم که اواخر اردیبهشت ما سال 94 کلید خواهد خورد. 

وی در پایان گفت: فیلمبرداری و تدوین فیلم «در چشم باد» هم تمام شده و به دنبال گرفتن پروانه نمایش آن هستیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار