کرمی: تیم ملی کانو جوانان بسته شد/ امکان جا‌به جایی محل تمریناتمان وجود دارد

مربی تیم ملی کانو کانادایی قایقرانی از بسته شدن ترکیب تیم ملی جوانان کانو‌ خبر داد و گفت: امکان جا به جایی محل تمرینات به شهرستان‌‌های دیگر را خواهیم داشت.

کرمی: تیم ملی کانو جوانان بسته شد/ امکان جا‌به جایی محل تمریناتمان وجود داردعرفان کرمی در گفتگو با خبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از تست گیری 26 فروردین، تیم  ملی کانو بسته شد ولی امکان تست گیری مجدد وجود دارد تا شانس را به سایر ورزشکاران بدهیم که 2 الی 3 ماه قبل از مسابقات مهم انتخابی خواهیم گذاشت تا شانس برای بقیه ورزشکاران هم فراهم  شود.

وی افزود: روال کار به گونه‌ای است که ترکیب تیم حفظ می‌شود مگر زمانی که آسیبی برای یکی ورزشکاران پیش بیاید.

کرمی در خصوص تعداد ورزشکارانی که برای حضور در تیم ملی انتخاب شده‌اند گفت: هم اکنون تیم ملی جوانان کانو با حضور 7 ورزشکار بسته  شده و ترکیب تیم را مرتب خواهیم کرد.

وی در خصوص تمرینات سال جدید گفت: ما در سال آتی اردوی دوم را پشت سر می‌گذاریم اما اردوی تیم ملی بسته شده و این اولین اردوی تدارکاتی ما است.

مربی تیم ملی کانو کانادایی جوانان در ادامه بیان داشت: ورزشکاران این رشته امسال به صورت آزمایشی کار خود را  در مسابقات آسیایی آغاز می‌کنند و اردوها را به صورت متمرکز پیش می‌بریم.

وی در ادامه تصریح کرد: امکان جا به جایی محل تمرین وجود دارد و شهرستان‌های مد نظر کردستان یا سنندج به منظور ادامه تمرینات خواهند بود البته با توجه به شروع فصل امتحانات ورزشکاران این رشته باید در محل اقامت خود باشد که این یکی از مشکلات ما محسوب می‌شود.

کرمی در ادامه خاطر نشان کرد: تا زمان برگزاری مسابقات آسیایی در اندونزی 6 ماه زمان داریم که اگر با پشتیبانی لازم و مشاوره کافی برای ورزشکاران و متخصصین تغذیه باشد بهتر به پیشوازی مسابقات خواهیم رفت زیرا مسابقات آسیایی در 45 ماده  و در مسافت‌های مختلف برگزار می‌شود که ورزشکاران ما در این مسابقات با توجه به مسافت‌های مختلف به نتایج بهتری می‌رسند ، همچنین برای مسابقات المپیک 12 ماده وجود دارد که شانس ما کمتر است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، باشگاه ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار