دارنده مدال طلای کوراش: نتيجه زحمات 9 ساله ام به طلای آسيا ختم شد و آن را تقديم رهبرم می كنم

دارنده نشان طلای وزن 52- كيلوگرم کوراش در رقابتهای قهرمانی آسيا گفت: بعد از 9 سال تلاش به مسابقات برون مرزی اعزام شدم و موفق به كسب مدال طلا شدم می خواهم با افتخار آن را تقديم رهبرم كنم.

چغلوند: نتيجه زحمات 9 ساله ام به طلای آسيا ختم شد و آن را تقديم رهبرم می كنم
لیلا چغلوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ درباره حضور خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا كوراش بیان كرد: من 9 سال است كه تلاش می كنم اما متاسفانه هیچ وقت فرصت اعزام به میادین بین المللی نداشتم، رقابتهای آسیایی كوراش اولین تجربه من بود و در واقع نتیجه زحمات 9 ساله ام به طلا ختم شد و با افتخار آن را تقدیم رهبرم می كنم.

وی ادامه داد: پیكارهای كوراش با حضور كشورهای قدرتمندی همچون ازبكستان، تركمنستان، سوریه و لبنان برگزار شد كه رقبای سرسختی برای ما بودند اما خوشبختانه به خاطر اینكه با آمادگی كامل شركت كرده بودیم موفق شدیم آنها را كنار بزنیم.

بانوی ملی پوش وزن 52- كیلوگرم تاكید كرد: حجاب مانعی برای مسابقه دادن ما نبود و افتخار می كنم كه با حجاب روی سكوی قهرمانی آسیا ایستادم می خواهم از سرمربی، مربی، آقای میراسماعیلی كه شرایط اعزام ما را فراهم كردند تشكر وی‍‍ژه داشته باشم امیدوارم این موفقیت ها ادامه داشته باشد.
 
چغلوند درباره وضعیت اردوهای آماده سازی گفت: قبل از اعزام به رقابت‌های آسیایی لبنان 2 مرحله اردو برگزار كردیم حتی از تعطیلات نوروز هم گذشتیم و فقط تمرین كردیم خدارا شاكر هستم كه زحمات ما ثمر داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کوراش ، آسیا ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار