شهریان: توانمندی دختران ورزشکار معلول ایران مثال زدنی است

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان این که آینده بسیار روشنی برای دختران معلول ورزشکار کشور متصور است، گفت: توانمندی این دختران در آسیا و جهان مثال زدنی است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رباب شهریان در بازدید از تمرینات تیم ملی فوتسال ناشنوایان بانوان با ابراز خوشحالی از حضور درجمع ورزشکاران ناشنوا، اظهار داشت: شما با این شجاعت و جسارتی که بازی می کنید آینده بسیار درخشانی در انتظار دارید.

وی با بیان این که سیاست وزارت ورزش و جوانان هم حمایت از زنان و مردان ورزشکار کشور است، گفت: بانوان ما در بازی های آسیایی و پاراآسیایی مدال های خوش رنگی کسب کردندو از آن موقع دیدگاه دیگری نسبت به ورزش زنان در کشور ایجاد شده است و مسئولان به این باور رسیده اند که باید به زنان توانمند فرصت داد.

شهریان در ادامه افزود: فدراسیون ناشنوایان از جمله فدراسیون های مهم برای وزارت ورزش و جوانان است چرا که بسیاری از فدراسیون های ما تنها در یک رشته فعالیت دارند، اما در این جا برای بسیاری از رشته ها برنامه ریزی می شود.

معاون امور ورزش بانوان در جمع ورزشکاران ناشنوا اظهار داشت: خوشحالم که در هر شرایطی هستید، ورزش می کنید چراکه این حرکت شما می تواند الگویی برای سایر افراد معلول و بیشتر از آن برای افراد سالم باشد.

او با بیان این که فوتسال ناشنوایان جزء بازی های آسیایی نیست، گفت: این نشان می دهد تعداد معدودی از بانوان ناشنوا در رشته فوتسال در این قاره فعالیت می کنند؛ تیم قدرتمند زنان ایران نشان داده که بانوان جمهوری اسلامی در همه رشته ها سرآمد توانایی دارند و الگویی برای سایر کشور ها هستند.

شهریان در پایان اظهار داشت: امیدوارم با توان وانگیزه بالا در بازی های جهانی شرکت کنید و بتوانید پرچم مقدس ایران را به اهتزاز در بیاورید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار