جريان‌سازي در حوزه سلامت

مدير شبكه راديويي سلامت گفت: راديو سلامت و شبکه سلامت سيما رقيب يکديگر نيستند، بلکه هدف ما جريان‌سازي در حوزه سلامت است تا بتوانيم رفتارهاي اشتباهي را که در حوزه سلامت وجود دارد اصلاح کنيم.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران ؛ دکتر صديقه اعتمادسعيد، درباره برنامه‌هاي اين شبكه راديويي در سال جاري گفت: يکي از مطالبات مردم در حوزه سلامت، تغذيه سالم است و طبق شعار جهاني رويکرد ما ارتقاي دانش تغذيه سالم در ميان مردم جامعه است و سعي داريم رفتارهاي مردم را در حوزه تغذيه سالم اصلاح کنيم. زماني ما جامعه سالم خواهيم داشت که مردم تغذيه سالم داشته باشند، زيرا تغذيه نادرست منجر به بروز بيماري‌هاي مختلف مي‌شود.

وي درباره اين‌که راديو سلامت در مقايسه با شبکه سلامت سيما از چه زاويه‌اي به حوزه سلامت مي‌پردازد تا براي شنوندگان جذابيت لازم را داشته باشد، توضيح داد: راديو سلامت و شبکه سلامت سيما رقيب يکديگر نيستند، بلکه هدف ما جريان‌سازي در حوزه سلامت است تا بتوانيم رفتارهاي اشتباهي را که در حوزه سلامت وجود دارد اصلاح کنيم. بنابراين هر دو رسانه در جهت افزايش دانش سلامت مردم گام برمي‌دارند.

مدير راديو سلامت اشاره کرد: با آسيب‌شناسي برنامه‌هاي راديو سلامت در سال گذشته متوجه شديم که برخي برنامه‌ها در حوزه سلامت به مباحث کلي پرداختند و همين باعث شده تا تاثيري بر رفتار مردم در حوزه سلامت نداشته باشند. به همين دليل اولويت ما در برنامه‌هاي امسال اين است که به موضوعات به شکل جزئي‌تر بپردازيم.

وي اظهار كرد: امسال توليد برنامه در زمينه‌هايي چون کنترل خشم، کنترل استرس، رعايت حقوق شهروندي، تحکيم خانواده و ازدواج بهنگام را در دستور کار قرار داديم. ضمن اين‌که سعي مي‌کنيم از طريق نيازسنجي متوجه دغدغه‌هاي مردم شويم، از نظرسنجي صداوسيما هم استفاده مي‌کنيم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.