دزدان زندگی اهالی یک روستا را جهنم کردند

مردم روستای عدالت اصغرآباد در شهرستان عنبرآباد به دلیل سرقت سیم و ترانس برق 33 روز است که در سخت‌ترین شرایط، بدون برق زندگی می‌کنند.

دزدان زندگی اهالی یک روستا را جهنم کردندبه گزارش باشگاه شبانه، روستای عدالت اصغرآباد از روستاهای عنبرآباد است که حدود 20 خانوار در این مکان زندگی می‌کنند و به دلیل سرقت ترانس برق، 33 روز است که از نعمت برق بی‌بهره هستند.

با توجه به شرایط آب و هوایی که شهرستان عنبرآباد دارد و در فروردین ماه گرمای طاقت‌فرسای این مناطق آغاز می‌شود، حتی یک روز هم نمی‌توان بدون نعمت برق زندگی کرد.

مردم این روستا همچنان 33 روز است در این گرما زندگی می‌کنند و همچنان منتظر هستند که هرچه سریعتر برق منازل آنها وصل شود تا به زندگی عادی خود ادامه دهند.

حتی یک روز هم نمی‌توان بدون کولر زندگی کرد

داوودی از اهالی این روستا گفت: عید نوروز امسال ترانس برق ما به سرقت رفته و زندگی ما دچار مشکل شده است و در این گرما مجبور به زندگی هستیم.

وی افزود: از ماه فروردین گرمای شدید بر این مناطق حاکم می‌شود و حتی یک روز هم نمی‌توان بدون کولر زندگی کرد، ما تاکنون منتظر رفع این مشکل بودیم، اما رفع نشده است.

یکی دیگر از اهالی این روستا اظهار کرد: چه کسی می‌تواند در این گرما بدون یخچال و کولر زندگی کند، چرا ما باید تاوان دزدی را بدهیم و این یک ماه این همه سختی بکشیم.

وی بیان داشت: توان اینکه از این روستا جابه‌جا شویم را هم نداریم و فرزندان خردسال ما در این گرما خیلی اذیت شدند، چرا کسی به داد ما نمی‌رسد، به هرکجا مراجعه کردیم تاکنون هیچ کاری نکرده‌اند و در جواب می‌گویند باید تکلیف سارقان معلوم شود.

امنیت کامل شبکه اداره برق تامین شود، ترانس نصب می‌کنیم

احمد کریمی‌افشار رئیس اداره برق عنبرآباد در این زمینه گفت: در عید نوروز امسال ترانس و سیم‌پیچی‌های شبکه برق روستا به‌طور کامل به سرقت رفته است.

وی عنوان کرد: ما این مسئله را با مسئولان امنیتی شهرستان در جریان گذاشتیم و تقاضا کردیم که با فوریت و جدیت این مسئله را پیگیری کنند تا سارقان شناسایی شوند.

کریمی‌افشار افزود: هزینه بسیار گزافی باید بابت نصب ترانس در این روستا پرداخت شود و تا امنیت کامل شبکه اداره برق تامین نشود، ما نمی‌توانیم ترانس مجددی در این منطقه نصب کنیم.

وی گفت: تاکنون مشکل سرقت ترانس در عنبرآباد نداشتیم و به‌صورت نادر این اتفاق افتاده است، اما باید مسئولان امنیتی این مسئله را پیگیری کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دزدان ، اهالی ، روستا ، جهنم ، عدالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار