در باشگاه شبانه بخوانید؛

دختر ۶ ساله شاهد مرگ مادرش بود/ اجناس چینی و کارگران افغانی، مهم‌ترین معضلات/ وقتی بازیگر معروف راننده تاکسی می‌شود

در باشگاه شبانه امشب ،داستان دختری را بخوانید که شاهد مرگ مادرش بود،‌ از تاثیر گذاری کارگران افغانی مطلع شوید که از معضلات ساختمان سازی هستند و از بازیگری بدانید که در 18 سالگی دور اروپا را گشت و . . .

دختر ۶ ساله شاهد مرگ مادرش بود/ اجناس چینی و کارگران افغانی، مهم‌ترین معضلات/ وقت بازیگر راننده تاکسی می‌شودبه گزارش باشگاه شبانه، امشب از طریق (این لینکداستان دختری را بخوانید که شاهد مرگ مادرش بود،‌ از تاثیر گذاری کارگران افغانی مطلع شوید که از معضلات ساختمان سازی هستند و از بازیگری بدانید که در 18 سالگی دور اروپا را گشت و  خیلی موضوعات خواندنی دیگر که در یک صفحه گرداوری شده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
عليرضا
۱۴:۳۰ ۲۸ تير ۱۳۹۶
افغاني ها اصلا از ايران نميرن افغاني ها باتوليد مثل قارچ گونه و بچه اوردن زياد در حال تغيير نژاد در ايران هستند در واقع ٧٠٠سال پيش چيزي كه امروز به نام افغانستان مي شناسيم همه از نژاد آريايي بودن اما با اومدن مغول ها (اجداد هزاره ها) و توليد مثل بسيار زياد و قارچ گونه يك تغيير نژاد عظيم انجام دادن الان هم هر زوج افغاني در ايران با اورن چهار تا پنج بچه به طور متوسط و از ان طرف رشد جمعيت صفر در بين مردم ايران شاهد يك تغيير نژاد در ايران هستيم.
آخرین اخبار