تصادف تریلر با 8 خودرو در اتوبان امام علی(ع)/ 10 تن راهی بیمارستان شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه تریلر با 8 خودرو در اتوبان امام (ع) خبر داد.

تصادف یک دستگاه تریلر با 8 خودرو در اتوبان امام علی (ع)/ 10 تن راهی بیمارستان شدندجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران درخصوص جزئیات این تصادف اظهار کرد: در ساعت 18:26 دقیقه عصر روز گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از برخورد یک دستگاه تریلر با چند دستگاه خودرو در شمال به جنوب اتوبان امام علی بعد از پل همت مطلع شدند و بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه شد.

ملکی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلر به دلیل نامشخصی با 8 دستگاه خودرو (3 سمند، 1 پژو، 2 وانت، 1 پراید و 1 دستگاه سانتافه) برخورد کرد که در پی این تصادف 8 تن (دو زن و شش مرد) مصدوم شدند.

وی ادامه داد: در پی این حادثه ترافیک سنگینی در اتوبان امام علی (ع) ایجاد شد که آتش نشانان بلافاصله خودروها را به حاشیه اتوبان منتقل کردند و مصدومان را تحویل عوامل اورژانس دادند و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

به گفته مقام مسئول آتش نشانی، آتش نشان پس از ایمن سازی، محل را برای شناسایی علت این حادثه تحویل عوامل راهور دادند.

*مصدومان به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند

حسن عباسی سخنگوی اورژانس تهران در خصوص مصدومان این حادثه گفت: مرکز اورژانس 115 تهران پس از اطلاع از این تصادف، بلافاصله 5 دستگاه آمبولانس عازم محل حادثه کردند.

عباسی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه تریلر با 11 دستگاه خودروی سواری برخورد می‌کند و 10 تن از سرنشینان خودروها دچار مصدومیت می‌شوند که تکنسین‌های اورژانس بلافاصله 5 تن از مصدومان را در محل درمان و 5 تن دیگر را بیمارستان امام حسین (ع) منتقل می‌کنند.

گفتنی است؛ حال مصدومان رضایت بخش اعلام شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار