بسته نرم افزاری ویژه مجله خبری؛

نرم افزارهای ویرایش تصویر برای تلفن همراه و تبلت + دانلود

نسخه لمسی فتوشاپ، یکی از بهترین نرم افزار های ویرایش تصویر برای تلفن های همراه و تبلت است، شما می توانید این نرم افزار را به همراه بسیاری از نرم افزار های دیگر ویرایش تصویر در این گزارش دریافت کنید.

به گزارش خبرنگار دریچه ی فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ گاهی اوقات در گوشه ای از خیابان یا طول سفرهایمان سوژه ی بکر و جدیدی را برای عکاسی پیدا می کنیم، در این مواقع حتی اگر دوربین حرفه ای هم داشته باشید باز هم ریسک نمی کنید تا آن را آماده کنید، شاید در طول این مدت سوژه را از دست بدهیم، بهترین کار این است دست در جیب خود کنید و با تلفن همراهتان که معمولا دوربین (نه چندان قوی) دارد، سوژه را شکار  کنید.



امروز ها تلفن ها کم کم دارند جای دوربین ها را می گیرند، بلاخص که امروزه هر کس که دوربین حرفه ای هم نداشته باشد باز یک تلفن هوشمند در دستانش گرفته و می خواهد با همان بهترین عکس ها را ضبط کند، اما یادتان باشد تنها با گرفتن عکس کار تمام نمی شود، بلکه باید آن تصویر را ویرایش کرد تا مطلوب همگان شود.



نرم افزار های زیادی برای ویرایش تصویر در تلفن همراه وجود دارد که گل سر سبد آنها نرم افزار فتوشاپ لمسی است، امکاناتی از قبیل سایز کردن و انجام تغییراتی مانند مات کردن تصویر، رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید و برش قسمتی از تصویر تنها با لمس کردن آن از جمله مهمترین ویژگی های این نرم افزار به حساب می آید.
البته دادن حالت های مختلف به تصویر (افکت گذاری) که از جمله ویژگی های برجسته ی تمام نرم افزار های شرکت adobe است، در فتوشاپ لمسی نیز وجود دارد.

  دانلود
 نرم افزار فتوشاپ لمسی برای اندروید


نسخه ي لمسي نرم افزار "فتوشاپ" با داشتن سرعت اجراي بالاتر از جمله پيشنهادات امروز 0 و 1 به شما مي باشد.

 
 



تنها با يک کليک تصويرتان را ويرايش کنيد (برای رایانه)

اگر فرصت کافي براي رتوش کردن تصاوير خود را نداريد و يا کار کردن با نرم افزار هاي قدرتمند اصلاح تصوير برايتان مشکل است ما به شما يک نرم افزار کم حجم و کاربردي را براي اصلاح تصوير هايتان معرفي مي کنيم.
 face smoother يک نرم افزار ساده و کم حجم برای رایانه است که نياز به آموزش خاصي نيز نداريد.


لینک دانلود  برای رایانه

  یک برنامه ویرایش عکس تمام عیار  (سیستم عامل ios و اندروید)

نرم افزار جالب و كاربردي Color Splash VERSION 1.6 که برای سیستم عامل iOS و آندرويد طراحی شده به شما این قدرت را می دهد تا عكس هاي گوشيتان را به شكل هاي زيبا ويرايش و يا آنها را با هم ادغام كنيد.



نرم افزر snapseed (سیستم عامل ios)

نرم افزر snapseed يکي از اصلي ترين رقباي فتوشاپ براي تلفن هاي هوشمند محصوب مي شود اين نرم افزار را مي توانيد براي ios دانلود کنيد.


نرم افزار ويرايش عکس برای نوکیا و اندروید 

با نصب اين نرم افزار روي تلفن همراهتان مي توانيد با اضافه کردن افکت هاي مختلف عکس هايي جالب از تصاوير ذخيره شده در تلفن همراهتان بسازيد، البته اين رو بايد بدونيد که اين نرم افزار در دو سيستم عامل سيمبين و اندروييد قابل اجراست و هنگام استفاده باید به اينترنت متصل باشيد. 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یگانه
۱۹:۵۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
face smoother دانلود نمیشـــه :/
چــــرا ؟؟؟ من میخوامش :(
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۹:۵۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
ممنون .خیلی عالی بود.
آخرین اخبار