مرد جوان در دادگاه خانواده ؛

نمی‌خواهم حسرت پدر شدن به دلم بماند

مرد جوان وقتی دید همسرش با ازدواج مجدد وی موافقت نمی‌کند راهی دادگاه خانواده شد تا برای همیشه از همسرش جدا شود.

نمی خواهم حسرت پدر شدن به دلم بماندبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: روزی که با همسرم ازدواج کردم هیچ علاقه‌ای به او نداشتم. من به اصرار خانواده ام با همسرم ازدواج کردم و به این زندگی اجباری تن دادم. ولی با این حال پذیرفتم و با همسرم زندگی کردم.

مرد جوان ادامه داد:اما بعد از مدتی متوجه شدم که همسرم صاحب فرزند نمی‌شود. برای همین تصمیم گرفتم که با زن دیگری ازدواج کنم تا آرزوی پدر شدن به دلم نماند. من موضوع را به همسرم گفتم و از او خواستم قبول کند که مجددا ازدواج کنم. اما همسرم نپذیرفت و گفت که حق ندارم با زن دیگری ازدواج کنم. برای همین من هم تصمیم به جدایی گرفتم.

وی افزود:من از همان ابتدا این زندگی را دوست نداشتم و از روی اجبار آن را تحمل می‌کردم. حالا نمی‌خواهم که حسرت پدر شدن به دلم بماند و زندگی ام تباه شود.

بعد از صحبت‌های این مرد همسر وی نیز به دادگاه احضار شد.



انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Tanzania, United Republic of
حمیدرضا میرکیانی
۱۸:۲۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
اینکه بدون علاقه و با زور ازدواج کردی کار بسیار غیر عقلانی و ناجوانمردانه بوده است و اینکه میخواهی برای پدر شدن زندگی زنی را که قبلاٌ به او خیانت کردی خراب کنی نامردی است. عاقبت به خیر نخواهی شد. بچه ای که بخاطرش زندگی این دختر را خراب میکنی آتش جهنم را برایت فراهم خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
سیما
۱۰:۲۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
این حق مردهس که صاحب اولادبشه وبازنی زندگی کنه که دوستش داشته باشه
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
تو دلت یه چی دیگه میخواد وگرنه این زن اولت چه گناهی کرده هر مشکلی یه راه حلی داره . اگه زن خودت بهت بگه میخوام با وجود خودت با یه مرد دیگه ازدواج کنم چه حسی پیدا میکنی ؟ قبول میکنی ؟ واقعا بی رحمیه
United States of America
محسن
۱۵:۳۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
واقعا باید درس عبرتی بشه واسه پدر مادرهای ک با اجبار میخوان فرزندشونو ب ی ازدواج با ی سرانجام تلخ تن بدن.امیدوارم ازدواج والدینی ریشه کن بشه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۴۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
کاری نداره حق طلاق داری که مهریه بده برو 3 تا دیگه زن بگیر.بهانه واسه چی میگیری که دوست نداشتی
آخرین اخبار