تبریک روز پدر از زبان پدران عرصه هنر؛

پدر؛ هنوز هم جای تو بین ما خالی است

میلاد حضرت علی (ع) بهانه ای شد تا با بازیگران به مناسبت این اتفاق مبارک گفتگویی را انجام دهیم تا ضمن تبریک روز پدر از خاطرات خود در دوران کودکی و یا فرزندان خود صحبت کنند.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ میلاد حضرت علی (ع) بهانه ای شد تا با بازیگران به مناسبت این اتفاق مبارک گفتگویی را انجام دهیم تا ضمن تبریک روز پدر از خاطرات خود در دوران کودکی و یا فرزندان خود صحبت کنند.

*حسین محجوب:هدیه باید مورد نیاز و ضروری باشد

"حسین محجوب" بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون  در خصوص اینکه شنیدن نام پدر چه چیزی را در ذهنش تداعی می‌کند، گفت: پدر یک نام دوگانه است. کسی که بالای سر زندگی است و کسی که یک زندگی را تأمین می‌‌کند. انتظارات ما نسبت به پدرانمان امروز کاملاً متفاوت است چون در گذشته فی امان الله بزرگ می شدیم.

وی درباره‌ی بارزترین ویژگی پدرش که در او هم هست، عنوان کرد: همیشه پدرم دوست داشتن خود را با عمل نشان می‌داد و این صفت مهمی است که من حداقل تا آن جایی که توانستم در خودم ایجاد کردم.

وی در ادامه گفت: اگر بخواهم به پدرم جمله‌ای هدیه کنم می‌‌گویم هنوز هم جای تو در بین ما خالی است.

"محجوب" در خصوص نقش‌های پدرانه‌ی خود در تلویزیون و سینما گفت: سینما و تلویزیون بخش کوچکی از زندگی واقعی ماست که می‌تواند نقش مؤثری در مخاطبان داشته باشد. سینما تا آنجا که توانسته ویژگی‌های پدر را به مخاطبان عرضه کرده است ولی قضاوت بر عهده‌ی مردم است.

وی در خصوص هدیه‌ی روز پدر گفت: مه هیچ گاه هدیه‌ی روز پدر برایم اهمیت نداشته است ولی هدیه باید چیزی باشد که مورد نیاز و ضروری است نباید به قیمت هدیه توجه کرد.

*بهزاد فراهانی: بوسه فرزندانم بهترین هدیه روز پدر است

"بهزاد فراهانی" بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت:‌ پدرم وقتی مرد، پاسبان‌ها همه قاضی بودند هر دختریا پسری وقتی پدرخود را از دست می‌دهد نیمی از توانش را از دست می‌دهد. پدر پشتوانه‌ی خانواده است.

وی درباره‌ی بارزترین ویژگی پدرش عنوان کرد: بارزترین ویژگی پدرم جان سپردن برای فرزندانش بود که سعی کردم با تمام وجود درخودم بوجود بیاورم.

فراهانی در ادامه درباره‌ی پدرش افزود: پدرم قد بلندی داشت و در تعزیه نقش حر بن ریاحی را بازی می‌کرد. وقتی بازی می‌کرد از حر چیزی کم نداشت.

وی درباره بهترین هدیه‌ی روز پدر بیان کرد: ما در روستا زندگی می‌کردیم و آن زمان به این گونه نبود که برای پدرمان روز پدر هدیه بخرین ولی خودم بهترین هدیه‌ای که دریافت می‌کنم بوسه‌ی فرزندانم است.


*امیرمحمد زند:پدر ستون خانواده است

"امیرمحمد زند" بازیگر سینما و تلویزیون  به مناسبت فرا رسیدن روز پدر گفت: من در 16 آبان 93 بعد از 47 روز در کما بودن پدرم، وی را از دست دادم و تنها می‌توانم بگویم که پدر ستون خانواده است.

وی افزود: پدر پشتوانه عظیم فرزندان به خصوص پسر به حساب می‌آید و بودن و حضورش برکتی وصف نشدنی است.

بازیگر سریال "فوق سری" اظهار داشت: من به عنوان انسانی که در 36 سالگی پدرش را ازدست داده می‌گویم که درهر سن و مقامی که هستید قدر پدران و مادرانتان را بدانید مبادا روزی برسد که حسرت بودنشان را بخورید.

وی ادام داد: آرزو می‌کنم سایه‌ی تمام پدر و مادرانی که در قید حیات هستند همیشه بالای سر فرزندانشان و روح پدر و مادر‌های فوت شده غرق در آرامش باشد.

زند در پایان خاطر نشان کرد: برای تمام مردم ایران درسال 94 آرزوی سلامتی و شادی دارم و روز پدر را به تمام پدران تبریک می‌گویم.

*ناصر قوام‌پور:پدر ایرانی اهل تعارف و مهمان‌نوازی است

"ناصر قوام‌پور" گوینده رادیو "فرهنگ" ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر گفت: این روز را به همه پدران سراسر دنیا که دوشادوش مادران زحمتکش، رفاه خانواده را فراهم می‌کنند، تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: تداوم این آئین در بین خانواده‌ها حتی با تقدیم شاخه گل به پدر کار خوبی است.

"قوام‌پور" در خصوص هدیه روز پدر، عنوان کرد: پارسال با اینکه تلفن همراه داشتم، همسر و فرزندانم برایم گوشی خریدند تا ازتکنولوژی روز دور نمانم!

وی مردم‌داری را از خصوصیات بارز پدرش عنوان  کرد و با بیان اینکه امیدوارم بخش کوچکی از خصلت‌های مرحوم پدرم در من هم وجود داشته باشد، ادامه داد: بعد از چند سال اقامت در کیش موقع بازگشت با استقبال پدرم مواجه شدم که همین به بهترین خاطره من تبدیل شد.

این گوینده رادیو در بیان تفاوت‌های پدر ایرانی و غیر ایرانی گفت: پدران ایرانی اهل تعارف و مهمان‌نوازی هستند ولی با توجه به فرهنگ هر کشور ممکن است نوع رفتار‌ها و آئین‌ها متفاوت باشد.

"قوام‌پور" خاطر نشان کرد: توصیه می‌کنم همه قدر پدران خود را بدانند و به فکر آنها باشند زیرا با رفتن این شمع فروزان حسرتی باقی می‌ماند که خیلی تلخ است، امیدوارم این حسرت برای کسی رخ ندهد.



انتهای یپام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.