منابع آگاه خبر دادند؛

مذاکره با قوچان نژاد برای حضور در پرسپولیس!!/آیا فروش پرسپولیس نمادین بود؟

طبق اطلاع برخی منابع غیر رسمی نماینده یکی از متقاضیان خرید باشگاه پرسپولیس با قوچان نژاد مذاکره داشته و این در حالی است که وضعیت مالکیت این تیم تهرانی هنوز به شخص یا شرکتی واگذار نشده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،  شنیده ها حاکی از آن است که  نماینده یکی از متقاضیان خرید مالکیت باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب با قوچان نژاد که هم اکنون در ایران بسر می برد مذاکره کرده است.
 
گفته می شود از قوچان نژاد خواسته شده است تا  در فصل  آینده  بعنوان مهاجم در پرسپولیس حضور داشته باشد و برای این تیم پایتختی گلزنی کند.

این در حالی است که هنوز  نتیجه مزایده  فروش و واگذاری پرسپولیس  مشخص نیست و کسی بعنوان خریدار نهایی معرفی نشده است.

این موضوع نه تنها جای تعجب بلکه جای تاسف نیز دارد چرا که با این روند به نظر می رسد قبل از موعد مقرر مالک پرسولیس مشخص شده است و به نوعی در تمام این مدت سر کار بودیم ! و شاید هم آقای متقاضی بنا بر عادات گذشته خواسته است به نوعی به پرسپولیس کمک کند ،البته این موضوع در صورتی که صحت داشته باشد بایستی از طریق مسئولان ذیربط بررسی شود چرا که هنوز از سوی خصوصی سازی در این باره صحبتی نشده است و مالک  قانونی باشگاه مشخص نیست . 

پرسپولیس قرار است به شخصی سپرده شود و نه تنها برای ما بلکه برای هواداران هم مهم نیست چه کسی قرار است سکان این تیم را به دست گیرد اما امیدواریم این بار پشت پرده ای نباشد و همه چیز به خوبی و خوشی و در نهایت قانونمندی انجام پذیردتا بالاخره سرخ ها هم رنگ ارامش بگیرند .

مذاکره با قوچان نژاد برای هواداران خوشایند است اما برای خصوصی سازی و البته کمیسیون اصل نود چندان مناسب و خوشایند نخواهد بود.

باور کنید مذاکره با قوچان نژاد را نمی توان اثبات کرد اما .....

ما خبر فوق را تایید نمی کنیم اما فقط هشدار دادیم و وظیفه رسانه ای خود را به جا آوردیم مابقی پیگیری ها باشد برای زمانی که "قوچی"را با پیراهن سرخ دیدیم و از این به بعد بررسی چگونگی مزایده بر عهده سازمان خصوصی سازی و کمیسیون اصل نوداست.
 
بنابراین گزارش ، رضا قوچان نژاد که صبح امروز برای حضور در مراسم برترین‌های فوتبال خراسان وارد مشهد مقدس شده بود مرد سال فوتبال استان خراسان نیز معرفی شد. 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۹:۴۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
با تمامی احترام به تیم پرسپولیس باید گفت فوتبال قوچان نژاد در پرسپولیس به معنی نزول بازی قوچان نژاد .فوتبال این بازیکن خوب نه در پرسپولیس و نه در تیم های عربی " بلکه در تیم های خوب اروپائی باید ادامه یابد .
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۹:۱۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
lمنابع اگاه .برا چی خبری رو که مطمئن نیستید رو سایت برا مردم میزارید .شما هستید که برا هر کسی که دلتون بخواد میتونید حاشیه درست کنید ...
لطفا چیزایی رو رو سایت بزارید که از صحت خبر اطمینان دارید.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۹:۰۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
lمنابع اگاه .برا چی خبری رو که مطمئن نیستید رو سایت برا مردم میزارید .شما هستید که برا هر کسی که دلتون بخواد میتونید حاشیه درست کنید ...
لطفا چیزایی رو رو سایت بزارید که از صحت خبر اطمینان دارید.
آخرین اخبار