ارائه آخرین دستاوردهای علمی در کنفرانس بین‌المللی مهندسی مکانیک

کنفرانس بین‌المللی مهندسی مکانیک 22 تا 24 اردیبهشت 94 در تهران برگزار می‌گردد.

دکتر نادر منتظرین دبیر کنفرانس بین‌المللی مهندسی مکانیک در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری این همایش ایجاد بستری مناسب برای ارایه آخرین دستاوردهای علمی با پژوهشی دانشگاه‌ها، چالش‌های واحدهای صنعتی و نیز تبادل اطلاعات میان اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و صنعتگران این عرصه در سطح ملی و بین المللی خواهد بود. 

وی افزود: محورهای این کنفرانس شامل: مکانیک جامدات، دینامیک، ارتعاشات و کنترل، مکانیک سیالات، ترمودینامیک و انتقال حرارت، انرژی و محیط زیست، بیو، میکرونانو مکانیک، طراحی و قابلیت اطمینان سامانه‌های مکانیکی، ساخت و تولید، خودرو و حمل و نقل و آموزش مهندسی مکانیک است.

وی تصریح کرد: سخنرانان کلیدی این کنفرانس جمعی از برجسته‌ترین اساتید مهندسی مکانیک در دانشگاه‌های داخل و خارج کشور و مهندسان و متخصصان ممتاز و صاحب نظر صنعت می‌باشند و این کنفرانس در نظر دارد با فراهم کردن محیطی مناسب، پژوهشگران و دانشجویان را گرد هم آورد تا از مطالب و سخنرانی‌های ذکر شده حداکثر بهره را ببرند. 

وی از تمامی مهندسان و صاحب نظران مهندسی مکانیک، پژوهشگران، اساتید و مدیران صنایع دعوت به عمل آورد تا با حضور در این همایش ضمن تبادل تجربیات و نظرات خود به افزایش سطح و اعتبار این کنفرانس کمک نمایند. 



انتهای پیام/ 
برچسب ها: کنفرانس ، مهندسی ، مکانیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار