رئیس هیئت بدمیتون استان تهران:

اولین رنکینگ استانی بدمینتون برگزار می‌شود

رئیس هیئت بدمینتون استان تهران گفت: اولین رنکینگ استانی در تمامی رده‌های سنی را با هدف کسب نتایج و برگزاری بهتر مسابقات برگزار خواهیم کرد.

آرش عبدالمحمدیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد اهداف مهم پیش رو گفت: سال‌های پیش فقط رنکینگ جهانی وجود داشت اما در تلاش هستیم امسال رنکینگ استانی را هم در تمامی رده‌های سنی برگزار کنیم.

وی افزود: یکی از مشکلات هیئت تهران این بود که در رده‌های قبل، لیگ استانی وجود نداشت و معمولاً مسابقات به نحوی صورت می‌گرفت که 2 روز قبل از شروع بازی‌ها به تیم‌ها اطلاع داده می‌شد و تیم‌ها خود را برای مسابقات آماده می‌کردند اما طبق برنامه‌ریزی‌هایی که با کمیته مربیان و مسابقات داشتیم در تعامل هستیم تا لیگ به صورت منظم‌تر در تمام سال برگزار شود و به این ترتیب برنامه مدونی در اختیار تیم‌ها قرار گیرد تا آن‌ها از قبل در مورد تاریخ و روز برگزاری مسابقات اطلاع یابند.

رئیس هیئت بدمینتون استان تهران از ساخت دومین سالن اختصاصی بدمینتون خبر داد و گفت: با درخواستی که از اداره کل تربیت بدنی استان تهران داشتیم درصدد هستیم تا به زودی دومین سالن اختصاصی بدمینتون را بعد از گذشت 40 سال در تهران راه‌اندازی کنیم.

عبدالمحمدیان در پایان افزود: ما بازیکنان منتخب استان را هم از نظر مادی و هم از جهت برگزاری اردوهای متعدد برای حضور در مسابقات ریو (المپیک 2016) حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد H
۰۸:۱۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
بدمینتون چه ربطی به پینگ پنگ دارد؟
آخرین اخبار