شهردار منطقه 18 اعلام کرد:

احداث دومین بوستان تخصصی در منطقه 18

شهردار منطقه 18 از افتتاح دومین بوستان تخصصی و موضوعی در سطح منطقه 18 طی سال جاری خبر داد و گفت: بوستان تخصصی قرآن در جنوب غرب پایتخت راه اندازی خواهد شد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، وحید نوروزی شهردار منطقه 18 با بیان اینکه احداث دومین بوستان موضوعی و تخصصی در منطقه 18 در دستور کار سال 94 قرار گرفته است،اظهار کرد: نخستین بوستان قرآنی در فضای 4 هکتار در سطح منطقه 18 احداث می شود .

وی با اشاره به اینکه ساخت این بوستان از سوی شهرداری تهران در بودجه سال 94 سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران لحاظ شده است، گفت: بوستان تخصصی قرآن با تعبیه المان های قرانی برای نخستین بار در پایتخت ساخته خواهد شد که طی سال جاری به بهره برداری خواهد رسید .

به گفته شهردار منطقه 18 این بوستان نخستین بوستان قرآن در سطح کشور بوده که در قالب داستان‌های قرآن و نورپردازی‌های قرآنی و استفاده از المان های موضوعی و قرانی در مساحتی بالغ بر 4 هکتار به زودی احداث می‌شود و در عین حال فضایی به منظور برگزاری کلاس های آموزشی و فرهنگی با موضوعات قرانی و آموزه های دینی در این بوستان فراهم خواهد شد .

شهردار منطقه 18 با تاکید بر اینکه احداث این بوستان به عنوان دومین بوستان تخصصی و موضوعی در سطح منطقه 18 در دستور کار قرار دارد، گفت: بوستان تخصصی دوستدار کودک نخستین بوستان موضوعی منطقه 18 است که کار ساخت آن از سال گذشته آغاز شده است .

وی با تاکید بر اینکه بوستان دوستدار کودک نیز مراحل پایانی بهره برداری را سپری می کند، تصریح کرد: در آینده ای نزدیک و همزمان با افتتاح سایر پروژه های عمرانی منطقه 18 ، بوستان تخصصی دوستدار کودک نیز به شهروندان منطقه 18 تقدیم خواهد شد .

نوروزی گفت: بوستان دوستدار کودک برای کودکان طراحی شده و در آن محلی برای آموزش ترافیک ، آموزه های دینی و قرانی تعبیه شده است .

وی در پایان تصریح کرد: این بوستان در قالب سه گروه سنی خردسال ، کودک و نوجوان در حال ساخت است که در آن فضایی برای هر گروه سنی به صورت مجزا طراحی و احداث شده ، پیست آموزش ترافیک و آموزش رانندگی و نماد آب نمای مانند بوستان آب و آتش نیز در این بوستان تعبیه شده است .

انتهای پیام/
برچسب ها: شهردار ، منطقه ، بوستان ، تخصصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار