مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران:

استانداردسازی چارت سازمانی مجازی در دست بررسی و اقدام است

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران به همراه مدیرکل حسابرسی داخلی این شرکت در دیدار با هیئت رئیسه شرکت گاز استان قم، از استانداردسازی چارت سازمانی مجازی صنعت گاز در آینده نزدیک خبر داد.

اتونشر///استاندارد سازی چارت سازمانی مجازی در دست بررسی و اقدام استبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، محمود حسینی پژوه گفت: طبق شاخصهای موجود پس از بررسی، نیاز سنجی و حجم فعالیتهای مدیریتها، نسبت به بررسی و صدور مجوز سازمان غیر رسمی (مجازی) اقدام می شود. 
 
وی یادآور شد: هم اکنون استاندارد سازی چارت سازمانی مجازی در حال بررسی و پیگیری است و به محض تایید به اطلاع شرکتهای تابعه می رسد. 
 
حسینی پژوه در ادامه به بررسی مسائل مربوط به منابع انسانی پرداخت و اظهار کرد: با توجه به جذب نیرو در سالهای گذشته، هم اکنون با محدودیت استخدام مواجه هستیم و باید با برنامه ریزی و جابجایی افراد نسبت به افزایش بهره وری در سازمان اقدام کنیم. 
 
مدیرعامل شرکت گاز استان قم نیز در این دیدار به تشریح فعالیتهای گازرسانی انجام شده در بخشهای مختلف شهرها و روستاها پرداخت و گفت: وصول مطالبات از همه مشترکان در این شرکت در سطح قابل قبول است و امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده وصول مطالبات به تاخیر افتاده جایگاههای سی ان جی نیز تا پایان خرداد امسال روز آمد شود. 
 
غلامرضا فرجی، ضریب نفوذ گاز در شهرها و روستاهای استان را بیش از ٩٠ درصد اعلام و افزود: با توجه به تبصره دو بند «ق» قانون بودجه، گازرسانی به ٣٩ روستا نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار