"ازدواج موقت" برای مرد جوان دردسرساز شد/ اخاذی میلیونی با تهدید انتشار "فیلم سیاه"

اعضای باندی که با طعمه قرار دادن یک زن به بهانه ای ازدواج موقت افراد را به داخل منزلی در فردوسیه کشانده و از آنها اخاذی می کردند توسط پلیس آگاهی غرب استان تهران دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ" منصور خدادادی "رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اعلام این خبر گفت: فردی به پلیس آگاهی مراجعه کرده و بیان کرد چند روز پیش خانمی که خود را مطلقه معرفی کرده بود آشنا می شود و جهت آشنایی بیشتر با انگیزه ازدواج موقت با وی به منزلش درفردوسیه می رود که پس از ورود به منزل بلافاصله دو مرد وارد منزل شده و وی را مورد ضرب و شتم قرار میدهند و از وی فیلمبرداری و اموالش نظیر پول ،مدارک را به سرقت می برند.

سرهنگ خدادادی افزود:ضاربان با تهدید شاکی از طریق تلفن و با شماره های متفاوت در قبال عدم انتشار فیلم در فضای مجازی و پس دادن مدارکش مبلغ 30 میلیون تومان پول نقد درخواست می کنند.

این مقام انتظامی گفت:با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی و بررسی دوربین مداربسته محیط اطراف محل وقوع جرم در نهایت سارقان مورد شناسایی قرار گرفتند و طی قرار صوری جهت دریافت مبلغ در خواستی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در ادامه گفت:در بازجویی از متهمان ،اعتراف کردندکه بدلیل فقر شدید مالی و اعتیاد شدید به مواد مخدر با همدستی برادر و همسر خود از قبل اقدام به طرح و برنامه ریزی نقشه اخاذی می کردیم و با اغفال شاکی به بهانه ازدواج موقت، وی را به داخل منزل کشانده و از وی اخاذی کردیم.

گفتنی است متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار