معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

برگزاری مراسم اعتکاف در 15 مسجد منطقه 11

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 گفت: مراسم معنوی و پرفیض اعتکاف همزمان با ایام البیض در 15 مسجد محوری منطقه 11 در حال برگزاری است.

محمد کریملو معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در گفت‌و‌گو  خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری اعتکاف در مساجد اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با دستگاه های اجرایی برای مشارکت در برگزاری آیین  اعتکاف، امسال شاهد حضور پر شور شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان در آیین معنوی اعتکاف هستیم و همچون سالهای گذشته تعداد بسیاری از شهروندان مومن منطقه در این مراسم باشکوه معنوی شرکت کرده‌اند.
 
وی در تشریح برنامه‌های منطقه به مناسبت ایام اعتکاف تصریح کرد: در این راستا مراسم اعتکاف در 15 مسجد منطقه از روز شنبه 12 اردیبهشت ماه آغاز و پس از سه روز با اجرای مراسم وداع معتکفین پایان می‌یابد. 

کریملو در ادامه افزود: در روزهای اعتکاف علاوه بر برگزاری محافل انس با قرآن، قرائت مناجات امیرالمومنین (ع) ، مراسم عزاداری ویژه وفات حضرت زینب (س) ، اعمال نیمه ماه رجب، اعمال ام داوود و دیگر عبادات مرسوم ، جلسات گفتگو و حلقه‌های معرفت انجام می‌شود. 

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در پایان گفت: اعتکاف در مساجد شیثه، حضرت ابوالفضل، امام رضا، سجاد، جمهوری و ... در حال برگزاری است. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: منطقه 11 ، اعتکاف ، کریملو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار