خبرهایی از باشگاه پرسپولیس

کاروان بنیادکار فردا شب وارد تهران می‌شود/چرخش علی پروین به سمت رقیب هدایتی

کاروان تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان برای بازی مقابل پرسپولیس دوشنبه شب وارد تهران می شود.

کاروان بنیادکار فردا شب وارد تهران می‌شود/چرخش علی پروین به سمت رقیب هدایتیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران طبق برنامه تیم فوتبال بنیادکار بعد از استراحت کوتاه مدت یک جلسه تمرین در ورزشگاه آزادی روز سه‌شنبه خواهد داشت تا با فضای محل برگزاری بازی آشنا شود. این تیم ازبکی چهارشنبه شب به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس می‌رود و بامداد پنج‌‌شنبه هم به ازبکستان باز می‌گردد.

*جلسه پشت جلسه در دفتر هدایتی

شنیده‌ها حکایت از آن دارد همین هدایتی را باید برنده مزایده خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس دانست چرا که از نظر قوانین حاکم شرکت استیل آذین ایرانیان تنها شرکتی است که تمامی شرایط خرید پرسپولیس را دارد اگر اهلیت هدایتی به تایید برسد امشب یا فردا شب را وی را باید مالک باشگاه پرسپولیس نامید از همین رو تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس طی روزهای گذشته به دفتر هدایتی در اقدیسه رفتند و به نوعی با وی هم پیمان شدند. پیشکسوتان ضمن تبریک زود هنگام به حسین هدایتی آمادگی خود را برای کمک به وی و مجموعه پرسپولیس اعلام کردند.

*حضور چهره‌های سرشناس در هیات مدیره آتی پرسپولیس

بر طبق شنیده‌ها در صورتی که هدایتی مالک باشگاه پرسپولیس شود آن وقت دادکان، عابدینی، رویانیان و دوچهره مطرح اقتصادی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌شوند.

*مذاکره هدایتی با چند فوتبالیست سرشناس

بر طبق شنیده‌ها سید مهدی رحمتی، سید جلال حسینی، خلعتبری، قوچان‌نژاد، دژاگه، و مسعود شجاعی بازیکنانی هستند که هدایتی طی روزهایث گذشته مذاکراتی با آنها انجام داده و از آنها خواسته در پرسپولیس بازی کنند که وی مالکش است. البته نزدیکان هدایتی اظهار داشتند که هدایتی میل به رسانه‌ای شدن این موضوع ندارد و هدفش این است که چراغ خاموش حرکت کند.

*واریز از استانبول مشکل متقاضی خرید پرسپولیس

شنیده ها حاکی از آن است که یکی از شرکت‌ها که متقاضی خرید باشگاه پرسپولیس است مبلغ پیش پرداخت را از طریق یکی از بانک‌های استانبول ترکیه به شماره حساب اعلامی سازمان خصوصی‌سازی واریز کرده است همین موضوع باعث شائبه‌هایی شده که کار این شرکت‌ها را نسبت به شرکت‌های دیگر برای برنده شدن در مزایده سخت‌تر کرده است البته سازمان خصوصی‌سازی و ارگان‌های مربوطه در حال بررسی موضوع هستند تا حق به حق‌دار برسد.

*صادقیان به شرط ماندن قلعه‌نویی آبی‌پوش می‌شود

طبق شنیده‌ها از منابع غیر رسمی بازیکن پرحاشیه پرسپولیس که چندی پیش توسط برانکو از این تیم اخراج شد توسط واسطه‌هایی به امیر قلعه‌نویی پیشنهاد داده که تمایل دارد فصل آینده شاگرد او در استقلال شود پیرو این تماسها قلعه‌نویی به وی خبر داد اگر فصل آینده در استقلال بماند به طور حتم پیراهن شماره 10 را برتن وی می‌کند. البته باید متذکر شویم اوضاع قلعه‌نویی در استقلال چندان هم خوب نیست و احتمال جدایی‌اش چندین برابر ماندنش است.

*هدایتی در تدارک برگزاری جشن بزرگ

شنیده‌ها حاکی از آن است حسین هدایتی مالک شرکت استیل آذین برنده مزایده باشگاه پرسپولیس شود آن وقت جشن بزرگی در آزادی می‌گیرد. هدایتی می‌خواهد در صورت برنده شدن درمزایده با حضور صد هزار تماشاگر جشن بزرگی در آزادی بگیرد. باید دید در نهایت هدایتی می‌تواند برنده مزایده باشگاه پرسپولیس شود یانه؟

*فراخوان باشگاه پرسپولیس برای حضور هواداران در آزادی

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی مرحله گروهی باید مقابل تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان در آزادی صف‌آرایی کند. با توجه به این که بازی اهمیت زیادی برای سرخپوشان دارد و برد این بازی برای سرخپوشان مهم است. بر این اساس باشگاه پرسپولیس از هواداران خواسته بار دیگر ورزشگاه آزادی را پر کنند و با تشویقشان شگفتی دیگری را در آزادی رقم بزنند.

*چرخش علی پروین به سمت رقیب هدایتی

برطبق شنیده‌ها از منابع غیر رسمی علی پروین که همواره برای خرید پرسپولیس در کنار هدایتی تلاش می‌کرد چند وقتی است با وی دچار مشکل شده و در جلساتی که هدایتی در این باره برگزار می‌کند شرکت نمی‌کند. طبق شنیده‌ها علی پروین به سمت یکی دیگر از رقبا تغییر جهت داده و برای پیروزی این شرکت در مزایده تلاشم می‌کند. موضوعی که بر خلاف میل هواداران پرسپولیس است.

گفتنی است اخبار فوق برطبق شنیده‌ها است و هیچ منبع رسمی و غیر رسمی این اخبار را تایید نکردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار