برزیده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

امیدوارم با دبیر جدید سینمای درخشانی در جشنواره داشته باشیم

کارگردان "مزار شریف" گفت: امیدوارم با تغییرات و انتخاب دبیر جدید سینمای درخشانی در جشنواره فیلم فجر شاهد باشیم.

امیدوارم با دبیر جدید سینمای درخشانی در جشنواره داشته باشیم"عبدالحسین برزیده" کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران درخصوص انتصاب "محمد حیدری" به عنوان دبیر جدید جشنواره فیلم فجر و عملکرد دبیر قبلی گفت:انتخاب "محمد حیدری" برای دبیری جشنواره فجر اتفاقی بود که انتظارش را می‌کشیدیم خود من به شخصه به خاطر برخی از بی‌برنامگی‌ها و مسائلی که هم در بخش داخلی و هم در بخش بین‌الملل به فیلمسازان ضربه وارد می‌کرد راضی نبودم.

"برزیده" ادامه داد: آشنایی چندانی با "محمد حیدری" ندارم ولی به طور قطع این تغییر مدیریت اتفاق خوبی است.

این کارگردان درخصوص اختیارات دبیر جشنواره عنوان کرد: دبیر جشنواره در روند رو به رشد و شکوفایی این رویداد تاثیر بسزایی دارد چون یک دبیر، قدرت سیاستگذاری و اعمال نظر دارد و می‌تواند با دور کردن مسائل‌ حاشیه‌ای، و اجرای درست دستورالعمل‌های آئین نامه‌ای بهترین عملکرد و بازخورد را برای جشنواره به ارمغان بیاورد.

وی افزود: بی‌تفاوت بودن دبیر نسبت به مسائل مرتبط با حیطه کاری‌اش بی‌برنامگی در ارائه برنامه‌ها، گزینش نادرست برخی افراد برای اجرای برنامه‌ها، نبود کنترل کافی روی عملکرد داورها و... باعث می‌شود که جشنواره مسیر را اشتباه طی کند.

برزیده ادامه داد: در جشنواره بین‌المللی فجر امسال اتفاقاتی افتاد که بیشتر بچه گانه و دور از انتظار بود و معنی آن این بود که انگار دبیر جشنواره باید عوض شود و این اتفاق هم افتاد.

این کارگردان در پایان خاطرنشان کرد: به خاطر این تغییر اظهار امیدواری می‌کنم که مشکلات حل شود و شاهد سینمایی درخشان در بخش جشنواره باشیم به  خصوص الان که بخش مهم و بین‌المللی نیز جدا شده و توجه‌ها به حضور خارجیها بیشتر و دقیق‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.