تاج: سیاه جامگان و فولاد نوین بدهکار نیستند/ بعد از تطبیق آیین نامه می‌توانند در لیگ شرکت کنند

رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: اگر نتیجه بازی استقلال در روز پایانی لیگ تاثیری در کسب سهمیه آسیایی نداشته باشد، ممکن است تاریخ دربی تغییر کند.

تاج: احتمال تغییر تاریخ دربی وجود دارد/ زمان بازی نفت تغییری نمی‌کند
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه  خبرنگاران، مهدی تاج در  گفتگو با رادیو در خصوص احتمال تغییر تاریخ دربی اظهار داشت: اگر نتیجه بازی استقلال در روز پایانی لیگ تاثیری در کسب سهمیه آسیایی نداشته باشد، ممکن است تاریخ دربی تغییر کند اما اگر استقلال تا روز پایانی شانس سهمیه آسیایی را داشته باشد این تغییر تاریخ منتفی‌است چرا که تمام مسابقات باید همزمان برگزار شود.

وی بیان کرد: امسال دو اتفاق مهم رخ داد نکته اول این بود که سازمان لیگ روی حرف ایستاد و لیگ هیجده تیمی را شانزده تیمی کرد که اگر این اتفاق رخ نمی‌داد به طور حتم در برنامه ریزی‌ها به مشکل برمی‌خوردیم از طرفی دیگر بحث جوانگرایی بود که یک سری بازیکنان پدیده به فوتبال ما معرفی شدند.

تاج افزود: امیدوارم آثار جوانگرایی در تیم ملی نیز پیدا شودچرا که این مسئله به نفع فوتبال کشور ما است به طور کلی ما دو بخش در سازمان لیگ داریم که یکی بحث داوری است که البته خیلی مربوط به سازمان لیگ نیست بلکه سازمان لیگ مسئول برگزاری منظم مسابقات است.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: یکی از خوبی‌های روز آخر لیگدر سال‌های اخیر این است که قهرمان مشخص است و نه اینکه در پایان جدول چه تیم‌هایی سقوط می‌کنند.

وی درباره مشکلات سیاه جامگان و تیم فولاد نوین اهواز برای حضور در لیگ برتر بیان کرد: من روز گذشته نامه‌ای به این دو باشگاه ارسال کردم چون این دو باشگاه با آئین نامه لیگ یک کار می‌کردند و حالا باید با آئین نامه لیگ برتر خودشان را تطبیق دهند و طی صحبت‌های صورت گرفته با این دو باشگاه مشخص شده که بدهی ندارند اگر شرایط مهیا شود می‌توانند در لیگ برتر کار کنند.

وی افزود: درباره تیم‌هایی که قرار است سقوط کنند در نظر داریم به استانداردهای جهانی برسیم به همین خاطر ما روز گذشته یک حداقل را برای تیم‌های لیگ دو،لیگ یک و لیگ برتر درآوردیم تا یک استاندارد سازی داشته باشیم.

تاج در واکنش به درخواست باشگاه نفت مبنی بر تغییر تاریخ هفته بیست و نهم افزود: باید بگویم که ما تا به حال برنامه‌ای را تغییر ندادیم و وقتی می‌خواستیم برنامه ریزی را در ابتدای فصل انجام دهیم قرار بود مرحله‌ی یک شانزدهم تک بازی باشد اما بعد از چند ماه به دو بازی تغییر کرد مشکل تیم‌های ایرانی این است که وقتی یک سفر به عربستان می‌روند باید ساعت‌های زیادی را در سفر بگذرانند اما تیم‌های عربی این مشکل را ندارند امیدوارم تیم نفت صعود کند اما تغییر برنامه بعید است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از هواداران استقلال و پرسپولیس می‌خواهم که برای بازی روز چهارشنبه پرسپولیس مقابل بنیاد کار به ورزشگاه بیایند و این تیم را مورد حمایت قرار دهند چرا که یک مجموع ملی است.

 گفتنی است؛با توجه به اینکه این بازی رایگان است می‌توانند به راحتی به به ورزشگاه‌ها بیایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار