پوری حسینی:

مزایده پرسپولیس و استقلال تمدید شد/ اهلیت یکی از سهامداران و نقص مدارک، مزایده سوم را باطل کرد

رئیس سازمان خصوصی سازی از تمدید مزایده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خبر داد.

پوری حسینی: مزایده پرسپولیس استقلال تمدید شد/ اهلیت یکی از سهامداران و نقص مدارک، مزایده سوم را باطل کرد
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛پوری حسینی اظهار داشت: قرار است امروز نتایج مزایده اعلام شود و باید بگویم دو نفر از افرادی که در مزایده سوم پاکت پوچ داده بودند و سپرده خود را واریز نکرده بودند از دور مزایده کنار گذاشته شدند و با توجه به تصمیم هیئت مدیره مزایده استقلال قرار است در دو هفته آینده روز سه شنبه 29 اردیبهشت برگزار شود و اگر متقاضیان خواستار خرید باشگاه استقلال هستند باید واریزی خود را یک روز قبل از مزایده یعنی  روز دوشنبه 28 اردیبهشت سپرده‌های خود را واریز نمایند.

وی بیان کرد: استیل آذین و شرکت بهنام پیشرو کیش پاکت‌های خود را برای باشگاه پرسپولیس ارائه داده ‌بودند که بالاتری قیمت 298 میلیارد تومان و مربوط به شرکت بهنام پیشرو کیش بود اما سپرده این شرکت به موقع به حساب سازمان خصوصی سازی واریز نشده بود و باید این امر قبل از ساعت چهارده بعد از ظهر صورت می‌گرفت اما این اتفاق رخ نداده بود با توجه به اینکه واریزی شرکت بهنام پیشرو کیش قبل از چهارده بعد از ظهر بود لذا این شرکت نیز در ادامه رقابت های مزایده کنار گذاشته شد.

استیل آذین تنها خریداری بودت که مذارک خود را به طور کامل به مراجع ذیربط ارسال کرده بود و وزرای محترم عضو هیئت واگذاری صلاحیت و اهلیت این متقاضی را بررسی کردند و در این خصوص از ابزار و مسائل مختلفی برای رسیدگی  استفاده کرده بودند.

استیل آذین به نام خود در مراجع مشکلی نداشت ولی یکی از سه شرط مد نظر هیئت واگذاری را نداشت و به همین خاطر اهلیت این شرکت به تثبیت نرسید و قرار است مزایده  استقلال و پرسپولیس در مزایده بعدی در آینده صورت بگیرد.

پوری حسینی در پاسخ به سئوال عابدینی در مورد رد اهلیت شرکت استیل آذین گفت:بحث سیستم بانکی احراز نشده و بدهی معوقه می باشد لذا جلسه جداگانه ای را با استیل آذین برگزار خواهیم کرد تا دراین جلسه صحبت های لازم از طرف استیل آذین مطرح شود.

وی ادامه داد :در صورتیکه استیل آذین اهلیت خود را ثابت کند می تواند به مزایده باز گردد .

وی تصریح کرد : قانون محدودیتی برای برگزاری مزایده ندارد و ما قصد داشتیم قبل از آغاز لیگ مزایده را برگزار کنیم و با توجه به دیدار پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر پس از پایان لیگ مزایده چهارم را برگزار می کنیم و بعید می دانم در مزایده چهارم برنده ای وجود نداشته باشد .

وی ادامه داد:اولین ملاک بالاترین قیمت به شرط اهلیت است

انتهیا پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۳۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
قابل توجه پرسپولیس های پر مدعا که تیمشان به فروش نرفت
آخرین اخبار