در سال گذشته محقق شد

رشد بیش از ١٠٠ درصدی تولید تکلیفی نفت مناطق مرکزی

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی از تحقق ١٠٣ درصدی تولید تکلیفی این شرکت در سال گذشته خبر داد و گفت: حفظ و نگهداشت تولید در اولویت برنامه‌های امسال این شرکت است.

اتونشر///رشد بیش از ١٠٠ درصدی تولید تکلیفی نفت مناطق مرکزیبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، سلبعلی کریمی، با بیان این‌که نفت مناطق مرکزی پارسال تولید تکلیفی خود را افزایش داد، تصریح کرد: پارسال سه درصد بیش از برنامه تکلیف شده تولیدمان را افزایش داده و رقم ١٠٣ را ثبت کردیم. 
 
وی حفظ و نگهداشت تولید، اجرای پروژه‌های کیفی تولید و تلاش برای سرمایه‌گذاری برای انجام پروژه‌های توسعه و تامین خوراک پالایشگاهها با محور پالایشگاه جم را از جمله برنامه‌های امسال نفت مناطق مرکزی اعلام کرد. 

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی با اشاره به برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش وپتروشیمی، افزود: با توجه به پیشرفت مطلوب مذاکرات هسته‌ای، بسیاری از شرکتهای نفتی تمایل دارند تا در نمایشگاه امسال شرکت کنند. 
 
وی با ابراز خوش‌بینی نسبت به فرصت ایجاد شده در نمایشگاه بیستم، تصریح کرد: نمایشگاه امسال فرصت خوبی است تا به ارزیابی عملکرد خود بپردازیم.   

به گزارش شانا، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران یکی از پنج شرکت اصلی تولیدی در ساختار شرکت ملی نفت ایران است که مسئولیت تولید نفت و گاز را از ٧٣ مخزن، شامل ٤٦ میدان گازی و ٢٧ میدان نفتی برعهده دارد؛ هم اکنون ١٠ میدان نفتی و ١٤ میدان گازی این شرکت در مدار تولید است و توسعه دیگر میدانها در برنامه‌های آتی این شرکت قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار