دانلود کنید: Hay Day بازی محبوب مزرعه داری

بازی آنلاین مزرعه داری که محصول کمپانی محبوب Supercell است یکی از بهترین بازی‌ها برای تلفن‌های همراه هوشمند است که گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران اقدام به نقد و بررسی آن کرده است.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ در جهانی که استفاده از اینترنت و فناوری‌های نو سبب کمتر شدن فاصله بین انسان‌ها شده است، راه های مختلف برای برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان وجود دارد. اما همیشه ارتباط مهم نیست، زیرا در ارتباط فقط متن و صوت در حداکثر مواقع رد و بدل می‌شود، اما به چالش کشیدن دوستان و آشنایان در بازی مزه خاص خود را دارد، بله تا چند سال قبل انسان‌ها فکر می‌کردند، که برای انجام بازی‌های گروهی باید نزدیک هم باشند، تا بتوانند با یکدیگر در دنیایی مجازی و رایانه ای به رقابت بپردازند.

Hay Day

اما امروزه دیگر این روش بسیار منسوخ به نظر می‌رسد، با به وجود آمدن بازی‌های تحت سرور آنلاین فاصله‌های طولانی بین گیمرها از بین رفته است و می‌توانید با استفاده از بازی‌های آنلاین و واقع گرایانه با افراد مورد نظر خود بازی کنید، چه به صورت دوست و چه به صورت دشمن، بله فقط کافیست که به اینترنت دسترسی داشته باشید، تا بدون هیچ چیز خاص به خواسته خود برسید. غالبا بازی‌های آنلاین و تحت سرور به صورت استراتژیک طراحی می‌شوند، تا فرد بتواند با ارائه راهکارهای مورد نظر خود، ایدلوژی خود را ثابت کند، یکی از اصلی‌ترین مزایای بازی‌های آنلاین عدم نیاز به سخت افزار خاص یا برنامه‌ای ویژه است، که سببب محبوبیت این بازی‌ها شده است.

Hay Day

کمتر کسی پیدا می‌شوند که با کمپانی بزرگ بازی سازی تلفن همراه به نام Supercell آشنا نباشد، شهرت اصلی این کمپانی در ساخت بازی‌های آنلاین برای تلفن‌های همراه است که تقریبا می‌توان گفت که در حال حاضر محبوب‌ترین و پر مخاطب‌ترین کمپانی بازی ساز در این زمینه هستند و با ساخت بازی‌هایی چون: جنگ قبایل، مزرعه داری و ... توانسته است کاربران میلیونی برای خود جمع آوری کنید و درآمدی بالاتر از 500 میلیون دلار در سال کسب کند، هر چند ارائه بازی‌های تحت سرور کار آسانی نیست و نیاز به زیر ساخت‌های قدرتمند دارد، اما جالب است بدانید که زیر ساخت مورد نیاز بازی جنگ قبایل و سایر بازی‌ها توسط شرکت مخابرات ژاپن پشتیبانی می‌شوند.

Hay Day

در این روزها که اکثر ما از زندگی روستایی فاصله گرفته‌ایم و درگیر مشکلات زندگی‌های شهری هستیم، داشتن یک مزرعه اختصاصی در تلفن همراه خود می‌تواند، تا حدودی ما را به زندگی پر شور و ذوق روستایی باز گرداند. بله باید در بازی محبوب مرزعه داری برای خود یک مزرعه کامل ایجاد کنید، در این مزرعه باید کشاورزی، دامپروری و تجارت کنید، تا با کسب درآمد مزرعه خود را ارتقا دهید و به قدرت خود بیافزایید، بازی به گونه‌ای طراحی شده است که کاربر توانایی پیاده سازی افکار خود و استراتژی لحظه‌ای را داشته باشد و برای کسب سود یا گسترش مزرعه باید استراتژی قدرتمندی داشته باشید، پس موفقیت در این بازی می‌تواند توانایی شما در مدیریت و بهره هوشی‌تان را نمایان کند.

Hay Day

بازی معرفی شده به صورت کامل رایگان است، اما اگر دوست دارید که منابع خود را افزایش دهید و سریعتر به خواسته‌های خود برسید، می‌توانید منابع خریداری کنید. همان گونه که عرض شد بازی آنلاین است و می‌توانید با دوستان خود همکاری کنید تا مجموعه‌ای قدرتمند را تشکیل دهید و محصولات مورد نظرتان را پروش دهید. علاوه بر داستان و اتفاثات جالب در درون بازی، گرافیک و طراحی منحصر به فرد آن از دلایل اصلی افزایش محبوبیت بازی به شمار می‌رود، زیرا در بازی انیمیشن‌هایی به کار رفته است که دید هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند، البته از گیم پلی و موسیقی متن‌های جذاب بازی نباید به آسانی گذشت، زیرا گزینه‌های ذکر شده سبب افزایش هیجان و جذابیت‌های بازی می‌شوند.

بازی طبق گفته سازندگان آن برای سنین ۱۳ به بالا مناسب است و می‌تواند توانایی مدیریت هر شخص را نشان دهد، البته هیچگونه محدودیت برای سنین پایین‌تر وجود ندارد.

Hay DayHay DayHay DayHay Day

قابلیت‌ها و ویژگی‌های کلیدی بازی:
- رایگان بودن
- امکان تولید مواد عذایی خوشمزه در مزرعه خود با مواد طبیعی سالم
- امکان خرید و فروش محصولات با استفاده از مغازه‌های کنار جاده
- امکان بازی و تجارت با دوستان از طریق شبکه‌های اجتماعی
- دارای کنترل هوشمند لمسی در بازی
- امکان مراقبت از حیوانات مزرعه و پرورش آن‌ها
- امکان تنظیم کامل مزرعه خود
- دارای انیمیشن‌های جالب در بازی


 • راهنمای نصب
 - دیتا بازی را در مسیر Sdcard/Android/Obb کپی کرده و بازی را اجرا کنید.

 • دانلود و مشخصات فایل



 • حجم: 41.7 مگابایت + 21.7 مگابایت دیتا
 • نسخه: 1.24.88
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 • امتیاز:


دانلود کنید: Hay Day بازی محبوب مزرعه داری



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۹ آذر ۱۳۹۶
خیلی بازی جالبی هست
آخرین اخبار