تخریب 4600 متر مربع از اراضی ملی در منطقه حفاظت شده ورجین

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات از تخریب و اعاده وضع به حال سابق 4600 متر مربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده ورجین خبر داد.

تخریب 4600 متر مربع از اراضی ملی در منطقه حفاظت شده ورجینبه گزارش خبرنگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران ، از محیط زیست استان تهران، بیژن مقیمی از تخریب و اعاده وضع به حال سابق 4600 متر مربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده ورجین خبر داد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات با اعلام این خبر گفت: پس از مدتها پیگیری‌های حقوقی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات، سرانجام حکم تخریب و اعاده وضع به حال سابق یک قطعه از اراضی ملی منطقه حفاظت شده ورجین  از مراجع قضایی اخذ شد.

وی افزود: صبح امروز با حکم قضایی یک قطعه به مساحت 4600 متر مربع از اراضی قاضی آباد در منطقه حفاظت شده ورجین توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات تخریب و به حال سابق بازگشت.

مقیمی در پایان ضمن قدردانی از دستگاه قضایی و مسئولان محلی خاطرنشان کرد: پیگیری پرونده سایر اراضی این منطقه با توجه به حساسیت منطقه به جهت زیستگاه‌های حیات وحش و همچنین اکوسیستم خاص طبیعی در اولویت کاری این اداره قرار دارد که قطعا پس از حصول نتیجه، با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار