چرا خط 5 متروي تهران متوقف شد

قطع و وصل مجدد خدمات رساني خط 5 مترو تهران مهمترين خبر حمل و نقلي روز گذشته در پايتخت بود كه با اما و اگرهاي زيادي نيز همراه شد.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، روز گذشته شركت بهره برداري مترو ، طي اطلاعيه اي قطع خدمات رساني در ايستگاه هاي مترو تهران را اعلام كرد.

بر اساس اين گزارش عدم سرويس دهي در خط پنج مترو تهران که خط ارتباطی دو کلانشهر تهران و کرج است، به دلیل قطع برق حدود سه ساعت ادامه داشت و پس از آن سرويس‌دهي به حالت عادي خود بازگشت.

بر طبق خبرهاي اعلامي از سوي شركت بهره برداري مترو تهران، مشكلات فني وزارت نيرو دليل اصلي قطع خدمات رساني به مردم خط 5 تهران بود. از طرفي اين شركت از هماهنگي با سازمان اتوبوسراني براي اعزام اتوبوس به ايستگاه هاي خط 5 خبر داد.

اين درحاليست كه برخي خبرگزاريها علت اين موضوع را مشكلات مترو و شهرداري با دولت عنوان كرده و از قطع برق مترو به دليل بدهي به وزارت نيرو خبر دادند.

به گزارش برخي خبرگزاري‌ها ماجرا از آنجا آغاز شد که قطار عادی ساعت ده و 5 دقیقه گلشهر به تهران در ایستگاه ورد آورد متوقف شد. پس از آن متصدی ایستگاه اعلام کرد که قطار به علت قطع برق بالاسری متوقف شده است. قطعی برق بالاسری همچنین سبب توقف قطار تهران به گلشهر در ایستگاه وردآورد شد و موجب سرگردانی مسافران عازم به کرج و گلشهر در این ایستگاه شد.

سرگردانی مسافران در حالی در ایستگاه ادامه داشت که با توجه به محل ایستگاه، استفاده از دیگر وسایل حمل و نقل هم برای ایشان مقدور نبود و به این دلیل بسیاری از مسافران ترجیح داده بودند که منتظر اتصال دوباره برق ایتستگاه شوند که مسئولان ایستگاه اعلام کردند وصل برق تا اطلاع ثانوی ممکن نیست و به این ترتیب آب پاکی را روی دست مسافران ریختند.

در پی این خبر، روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران اعلام کرد: به دلیل قطع برق از طرف نیروگاه‌های تامین کننده، خط ۵ مترو (تهران - کرج) تا اطلاع ثانوی سرویس‌دهی نخواهد داشت اما بعد از حدود سه ساعت توقف در حرکت قطارهای خط 5، برق این خط وصل شد تا تردد در این خط متروی تهران به حالت عادی بازگردد.

اين ماجرا در حال حاضر اما و اگرهاي زيادي با خود به همراه داشته است و بسياري از مردم منتظرند تا علت اصلي اين جريان از سوي وزارت نيرو و شركت مترو تهران اعلام و ابهام زدايي شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: خط 5 ، مترو ، تهران و کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
این متروییها هر وقت میخوان از هر کس باج بگیرن مترو رو تعطیل میکنن بعد میگن ما نبودیم شوهر مادر ما بود.
آخرین اخبار