بنگر:

جیبمان خالی است و فکرمان مشغول/ناراحتم که نتوانستم به برانکو کمک کنم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر بازیکنان پرسپولیس از لحاظ فکری مشغولند و واقعا شرایط مالی مناسبی ندارند.

جیبمان خالی است و فکرمان مشغول/ناراحنم که نتوانستم به برانکو کمک کنم
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ محسن بنگر در جمع رسانه‌ها  گفت: با توجه به مصدومیتی که برایم پیش آمده هنوز نتوانستم به برانکو کمک کنم با حضورم در تیم پرسپولیس به تمامی مربیان کمک کردم اما متاسفانه از اینکه هنوز در بازی‌هایی که برانکو سرمربی است نتوانستم شرکت کنم ناراحت هستم.

وی در مورد واگذاری سرخابی ها گفت: بحث واگذاری سرخابی ها تا به اینجا فقط وعده و وعید بوده است و ما هنوز تکلیف خود را نمی دانیم و از طرفی دیگر معلوم نیست که تیم دست چه کسانی خواهد افتاد.

بنگر تصریح کرد: روحیه بازیکنان زیاد جالب نیست و آنها برای بازی‌های پیش رو روحیه ندارند و امیدوارم در بازیهای آینده در لیگ و لیگ قهرمانان بتوانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

وی گفت: در حال حاضر جیب بازیکنان خالی است و روحیه مناسبی ندارند و امیدوارم در بازی های پیش رو بتوانم برای تیم محبوبم به میدان بروم و به برانکو در این زمینه کمک کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۰:۵۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
جیبمان خالی است و ماشینمان پورشه و بنز آخرین مدل و چند تا خونه و ویلا بیشتر نداریم. اگر و اگر حقوق یک کارگر و یا کارمند در ما ه یک میلیون و پانصد هزار تومان باشد در سی سال خدمت میشود پانصد و چهل میلیون تومان و خیلی کمتر از قرداد یک فصل این عزیزان ولی باید یک فکری به حال این دوستان نمود چون جیبشان خالی است.
-
امير علي ظهرابي از چهارمحال بختياري
۱۰:۴۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
اقاي بنگر پس هي نگو با جان و دل براي پرسپوليس بازي مي كنم عاشق پرسپوليسم بگو عاشق پول پرسپوليس هستم والا اگه پول نباشه عشق كيلوي چند قديما بدون پول بازي مي كردند اما عشق بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۴۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
مشکل پرسپولیس اینه بازیکنان پولکی شدن ...حالا گواردیلا هم بیار واس پرسپولیس وقتی بازیکن پولکی نمیشه کاری کرد
آخرین اخبار