نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای تیپ فاطمیون:

جریان اسلام ناب محمدی، مدیریت جهان به رهبری آمریکا را ضد اسلامی می داند

حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد گفت: اسلام ناب محمدی با امام راحل در جهان مطرح شد و سرسلسله این مسیر امام بزرگوار بودند و امروز مقام معظم رهبری پرچمدار این جریان است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد؛ حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد دیشب در یادواره شهدای تیپ فاطمیون افزود: جریان اسلام ناب محمدی، نظام سلطه با مدیریت و رهبری آمریکا را نماد کفر می داند و یک جریان ضد انسانی و ضد اسلامی تعریف می کند و در نقشه سیاسی خود راهی را تعریف کرده که رویارویی با نظام سلطه با مدیریت آمریکا است.

وی با بیان اینکه ویژگی دیگر جریان اسلام ناب محمدی مبارزه با اسرائیل است گفت: این جریان فکری بر این باور است که رژیم صهیونیستی جایی در قلب جهان اسلام ندارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: نظام سلطه از اینکه این جریان در برابر آن ها قرار بگیرد به شدت نگرانند آن ها از اینکه یک جریان عظیم اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی قرار گرفته است به شدت وحشت دارند و بر این اساس تلاش می کنند تفرقه بین مسلمانان شعله ور شود.

حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد در ادامه به جایگاه رفیع شهیدان مدافع حرم اشاره کرد افزود: شهدایی که امروز در این مجلس یاد آنها را گرامی داشتیم بر همین عقیده بودند و برای قطع کردن دست کسانی که به دنبال شعله جنگ بین مسلمانان بودند در سوریه حاضر شدند و اگر مدافعین حرم نبودند نه تنها حرم حضرت زینب(س) مورد تهاجم قرار می گرفت بلکه نوامیس مسلمین نیز مورد اهانت قرار می گرفت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نخستین ویژگی این مردان و زنان سلحشور بازگشت به هویت اسلامی ناب است، گفت: این افراد در برابر دنیای اسلام نماد رحمت و تواضع هستند و ویژگی آنان در پیوند جامعه ایمانی و اسلامی مشاهده می شود.

وی ضمن گرامی داشت یاد شهیدان توسلی، بخشی و یاران و رزمندگان دلاور تیپ فاطمیون خاطرنشان کرد: این شهدا هجرت و در راه خدا جهاد کردند تا اسلام از گزند دشمنان محفوظ بماند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.