اردبیل؛

پیش بینی بیش از 700 هزار تن محصول گندم در استان اردبیل

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: امسال با توجه به وضعیت مطلوب زراعت گندم در استان، براساس پیش‌بینی‌های انجام شده بیش از 700 هزار تن محصول گندم در سطح استان برداشت می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حسن روحی با اشاره به تولید 20 درصد گندم استان اردبیل در شهرستان گرمی افزود: باید با توجه به تولید مناسب گندم در سطح استان برای جلوگیری از هرگونه آلودگی و خطرات احتمالی در این حوزه بازرسی‌ها و نظارت های مستمر از مزارع گندم انجام شده و آلودگی های آسیب‌های احتمالی در این حوزه برطرف شود.

100 هزار تن گندم در شهرستان گرمی تولید می‌شود

فرماندار گرمی گفت: با توجه به بارندگی‌های مطلوب و مناسب امسال پیش‌بینی‌ می‌شود که ۱۰۰ هزار تن گندم در شهرستان گرمی تولید می‌شود.

محمود علائی افزود: در حال حاضر مزارع غلات شهرستان گرمی از وضعیت خوبی برخوردار است و با توجه به این مسئله پیش‌بینی می‌شود که امسال محصولاتی باکیفیت و کمیت بالا را در این شهرستان برداشت کنیم.

فرماندار شهرستان گرمی با تاکید بر آمادگی مراکز و عوامل خرید گندم برای خرید و حمل مناسب گندم بیان کرد: در این زمینه باید قبل از برداشت این محصول استراتژیک شهرستان هماهنگی‌های لازم در زمینه خرید و حمل آن از سوی مراکز و دستگاه های مرتبط انجام شده و این مراکز از آمادگی کامل در این حوزه در شهرستان برخوردار باشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.