با پیگیری‌های معاون فرهنگی و با موافقت وزیر ورزش و جوانان

راه‌اندازی دفتر محیط زیست در وزارت ورزش و جوانان

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان از راه‌اندازی دفتر محیط زیست و ورزش در وزارتخانه با هدف انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجرایی زیست محیطی در حیطه ورزش و جوانان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در خصوص برنامه‌های این دفتر اظهارکرد: مسائلی چون ساختارهای محیط زیستی، ورزش سبز و مشارکت دادن قهرمانان، مربیان و دست اندرکاران امر ورزش در فعالیت‌های اجتماعی و ترویجی محیط زیست از جمله برنامه‌های این دفتر خواهد بود.

وی همچنین از امضای تفاهم نامه بین وزارت ورزش و جوانان و سازمان حفظ محیط زیست خبر داد و گفت: طبق مفاد این تفاهمنامه از همکاری‌های مستمر و نزدیک بین دولتی با استفاده از ارتباطات بین‌المللی برای حفظ و بهبود مسائل زیست محیطی در کشور به ویژه در ورزش بهره خواهیم برد.

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در ادامه در خصوص طرح معرفی سفیران محیط زیست از بین نخبگان و قهرمانان ملی و جهانی ورزش تصریح کرد: همچنین این قهرمانان و نام آوران به خاطر پایگاه اجتماعی که دارند بهترین مبلغ برای پیام‌های محیط زیست خواهند بود.

احمدی در پایان به مراسم چهارشنبه، تقدیر و بدرقه ملی پوشان والیبال به لیگ جهانی 2015 والیبال اشاره کرد و افزود: در این مراسم با کمک سازمان حفاظت از محیط زیست با شعار "حفظ منابع آبی"، "سعید معروف" کاپیتان تیم ملی والیبال ایران و بهترین پاسور مسابقات لیگ جهانی 2014 به عنوان "سفیر آب"معرفی می‌شود.

در این مراسم قرار است وزرای ورزش و جوانان، نیرو، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست، حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار