امروز صورت گرفت؛

بازدید صالحی از گروه پژوهشی دستگاه‌وری

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و هیات همراه از روند فعالیت‌های گروه پژوهشی دستگاه‌وری( Instrumentati) مربوط به پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای سازمان بازدید کردند.

بازدید صالحی از گروه پژوهشی دستگاه‌وریبه گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی "علی اکبر صالحی" معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و هیات همراه، امروز سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه جاری از روند فعالیت‌های گروه پژوهشی دستگاه‌وری( Instrumentati) مربوط به پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای سازمان بازدید کردند.

محمد قنادی رییس پژوهشگاه در ابتدای بازدید در خصوص اهمیت رشته دستگاه‌وری در جهان و بخصوص در فعالیت‌های صنعتی مطالب مبسوطی بیان نمود و در ادامه، رئیس گروه دستگاه‌وری با ارائه پاورپوینتی از کاربردهای این رشته در صنعت، پزشکی، کشاورزی و ... نکات کاربردی و جالبی مطرح کرد که با استقبال دکتر صالحی و هیات همراه مواجه شد. در این بازدید تجهیزاتی نظیر سیستم داده‌برداری 8کاناله، سیستم چگالی سنج برخط، سیستم ارتفاع‌سنج، سیستم شبیه‌ساز جریان دوفازی-سه‌جزئی، میکسر تست چگالی‌سنج و انواع پلاستیک سنتیلاتور مورد بازدید قرار گرفت.
 
شایان ذکر است این گروه پژوهشی در راستای دستور رییس سازمان و با تلاش رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای،  به صورت گروهی مستقل به نام "دستگاه‌وری" تشکیل شد و در دو سال اخیر فعالیت‌های زیادی در این حوزه صورت گرفته است، از ویژگی‌های این گروه ساخت دستگاه‌هایی است که توسط کارخانجات مهمی مانند فولاد مبارکه و ...  بکار گرفته شده‌اند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار