تد کروز: توافق هسته ای ایران جنگ را قطعی می کند

سناتور جمهوری خواه کنگره آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد تلاش های اوباما برای امضای توافق با ایران به تقابل نظامی منجر خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از پرس تی وی، تد کروز، سناتور جمهوری خواه کنگره آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد تلاش های اوباما برای امضای توافق با ایران به تقابل نظامی منجر خواهد شد.

کروز با اشاره به مذاکرات کنونی نمایندگان ایران و کشورهای 1+5 در وین گفت، "توافق با ایران جنگ را قطعی می کند." وی در ادامه افزود، "آنچه که اوباما برای رسیدن به آن تلاش میکند، اگر به واقعیت بدل شود، اجماع بین المللی برای تحریم ایران را نقض می کند."

به گفته کروز، "در این صورت، رئیس جمهور آینده آمریکا به احتمال زیاد با دنیایی که در آن ایران یک کشور مجهز به سلاح هسته ای است، دست به گریبان خواهد شد. این اتفاق زمانی رخ خواهد داد که باراک اوباما همه تحریم ها علیه این کشور را لغو کرده است و متحدان ما هیچ شانسی برای بازگرداندن آنها در یک دوره زمانی خاص نخواهند داشت."

وی در ادامه افزود، "شرایطی که توصیف شد دو راه حل پیش روی رئیس جمهور آینده قرار خواهد داد، یا اجازه دهید ایران سلاح هسته ای در اختیار داشته باشد، یا با آن وارد تقابل نظامی شوید. این نتیجه توافق اوباما با ایران خواهد بود." 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
ايران امريكا را نابود ميكنه تد كروز حرفاي اضافي تر از دهنش ميزنه واشنگ تن تاىمز بزرگترين دروگويه تاريخه
آخرین اخبار